G:Mitä lasissa??

Nyt on Pepsi maxia, mut illalla korkkaan yhden puolen litran Golden cap omppusidukan :p

Tänään ei sit päästy synttypäivääni juhlimaan, ku meni lapsenvahtisuunnitelmat mönkään, mut joku toinen kerta sit... Kakun kyllä tein ja kohta tulee pari kaveria kakkua syömään...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 13:52 pintelin kirjoitti:
7 olut jo menny kahdeksatta korkkaan. B) :p :xmas:
Sun on pintelin pakko koijata!
Mä oon nimittäin jo neljästä kaljasta ihan tööt, saatikka et seittemän jälkee pystyisin mitää kirjottaa enää..
Neljän jälkeen lentää laatta koko seuraavan päivän :x

Yks ahomansikka-siideri sentää kaapissa odottaa iltaa..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 17:54 Farouk kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 13:52 pintelin kirjoitti:
7 olut jo menny kahdeksatta korkkaan. B) :p :xmas:
Sun on pintelin pakko koijata!
Mä oon nimittäin jo neljästä kaljasta ihan tööt, saatikka et seittemän jälkee pystyisin mitää kirjottaa enää..
Neljän jälkeen lentää laatta koko seuraavan päivän :x

Yks ahomansikka-siideri sentää kaapissa odottaa iltaa..
En minä nyt kauheen ihmeellisenä pidä jos voi juoda kahdeksan pulloa kaljaa. Kyllä minä voin juoda kahdeksan puolenlitran siideriä ihan hyvin mutta kyllä siihen jokunen tuntikin uppoaa. Yhdessä illassa olen juonut 10 siideriä, mutta en todellakaan parissa tunnissa. Nyt jos pintelin on aloittanut "vapaan" vieton jo aamulla ja pikkuhiljaa tissutellut ja vaikka puuhastellut kotijuttuja esim siivonnut niin osa noista kaljoista on mennyt jo janojuomana.
Viinäpää on aika henkilökohtainen juttu. Toiset vain kestää enemmän kun toiset!

Itse juon pepsiä ja ihan raakana
 
vettä vaan
vettä on lasi puolillaan ja sen väkevämpää siihen ei koskaan tule. en ymmmärrä humalahakuista juomista. ja muutenki limppari on parempaa ku mikään alkoholijuoma. olen siis absolutisti.
 

Yhteistyössä