G: Mitä liikuntaa olet tänään harrastanut? Tai mitä liikuntaa aiot harrastaa?

"vieras"
Sängyn, tuolin ja sohvan väliä välilä kävelen ja sen enempää en aio tänään tehdä. No kädet saa harjoitusta, kun saa jatkuvasti nenäliinaa nostella nenälle niistämään räkää.
 
"minttu"
Aikaisin aamulla kävelin lapsen kanssa rattailla puistoon (yht. noin puoli tuntia) ja mennä viipotin tytön perässä tunnin verran. Iltapäivällä kävin body attackissa vetämässä kunnon hikitreenin.
 
CC-
[QUOTE="minttu";21960879]Aikaisin aamulla kävelin lapsen kanssa rattailla puistoon (yht. noin puoli tuntia) ja mennä viipotin tytön perässä tunnin verran. Iltapäivällä kävin body attackissa vetämässä kunnon hikitreenin.[/QUOTE]

munkin piti mennä attackiin aamulla, mut päätinkin sitten käydä juoksemassa ulkona :)
 
"Lilli"
tunnin treeni salilla hauis,ojentat ja alaselkä+ 40min crossaria treenin jälkeen
Mitä sä teet crossarilla? Mä oon ihan kulutusmielessä polkenu noin 40 minuuttia. En vaan oikein tiedä miten se olis tehokkain. Mä oon tehny 5 min. 3 teholla ja 5 min. 7 teholla (max 8) ja sitä jatkanu sen nelkyt minuuttia. Se on ollu ihan kivaa, mutta mietin, että kuinkahan sitä oikeesti kannattais veivata?
 
CC-
[QUOTE="Lilli";21960913]Mitä sä teet crossarilla? Mä oon ihan kulutusmielessä polkenu noin 40 minuuttia. En vaan oikein tiedä miten se olis tehokkain. Mä oon tehny 5 min. 3 teholla ja 5 min. 7 teholla (max 8) ja sitä jatkanu sen nelkyt minuuttia. Se on ollu ihan kivaa, mutta mietin, että kuinkahan sitä oikeesti kannattais veivata?[/QUOTE]

Siis kalorinkulutuksen maksimointiako tarkoitat?
 
[QUOTE="Lilli";21960913]Mitä sä teet crossarilla? Mä oon ihan kulutusmielessä polkenu noin 40 minuuttia. En vaan oikein tiedä miten se olis tehokkain. Mä oon tehny 5 min. 3 teholla ja 5 min. 7 teholla (max 8) ja sitä jatkanu sen nelkyt minuuttia. Se on ollu ihan kivaa, mutta mietin, että kuinkahan sitä oikeesti kannattais veivata?[/QUOTE]

salin jälkeen:
mä teen kevyellä reippaasti mitähän ois vauhti joku 9km/h näyttäny mittari.
syke siinä 140 max
Mutta sitten jos teen pelkän crossarin en salia ni sitten raskaalla ja tunti.ja reippaasti syke 150-160>
meillä tuo näyttää tehoja 30 asti: /ne on niin erilaisia vempaimia
 
"Lilli"
salin jälkeen:
mä teen kevyellä reippaasti mitähän ois vauhti joku 9km/h näyttäny mittari.
syke siinä 140 max
Mutta sitten jos teen pelkän crossarin en salia ni sitten raskaalla ja tunti.ja reippaasti syke 150-160>
meillä tuo näyttää tehoja 30 asti: /ne on niin erilaisia vempaimia
Mulla näyttää nopeus kun teen tuolla kolmosella, n. 24 ja kun teen seiskalla, n. 19.. Mä oon vaan huvin vuoksi muutellu viiden minsan välein kolmosen ja seiskan väliä kun on mukavaa välillä mennä kevyemmin lujempaa ja välillä hitaammin raskaampaa.
Kaippa tuo on melko sama kuinka polkee, kunhan polkee =)
 

Yhteistyössä