G:mitä mieltä olet teiniäideistä?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja DevilishDream:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Huoh, taas näitä tappelu ketjua ei voi olla totta! Äiti ku äiti.
Miten niin? Yhden kysymyksen esitin, ei sillä vielä tapella.
Juu, mutta tästä tulee tappelu ketju, tai ainakin yleensä näistä on tullut.

Oma vastaus, en mitään, ei ole mun asia.
 
weballergy
Oikeesti.
Miks äidit pitää luokitella tällaisiin luokkiin ja kategorioihin?
On lesboäitejä, teiniäitejä, vanhoja äitejä, täydellisejä äitejä jne.. Äitejä kaikki ja sillä hyvä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:
Oikeesti.
Miks äidit pitää luokitella tällaisiin luokkiin ja kategorioihin?
On lesboäitejä, teiniäitejä, vanhoja äitejä, täydellisejä äitejä jne.. Äitejä kaikki ja sillä hyvä.
Täys peesi! Et olis voinut paremmin sanoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
täällä on kyllä ollu tapana vetää se raja siihen teen-sanaan, kuten eighteen, nineteen jne..
ei alaikäsiin ja taysikäsiin...
Mä ole aina ajatellut, että alaikäiset on teiniäitejä. Sitten mä olin itekin teiniäiti, täytin kolmen kuukauden päästä vauvan syntymästä 20v.
 
minäs
Teini-äiti, vanha-äiti, ura-äiti, koti-äiti...jne. äiti on aina äiti. Noi etuliitteet voi jättää pois. Oma äiti paras äiti. Tietenkin poikkeuksia mahtuu joukkoon, kaikki eivät voi, halua, pysty olemaan äitejä lapsilleen, mutta se ei liity ikään, koti-äitiyteen, uraan ym.
 
mustikkatasssu
Alkuperäinen kirjoittaja DevilishDream:
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
täällä on kyllä ollu tapana vetää se raja siihen teen-sanaan, kuten eighteen, nineteen jne..
ei alaikäsiin ja taysikäsiin...
Mä ole aina ajatellut, että alaikäiset on teiniäitejä. Sitten mä olin itekin teiniäiti, täytin kolmen kuukauden päästä vauvan syntymästä 20v.
jep, mut palstan mukaan myöskin esim. 19-vuotiaat ovat teiniäitejä, voihan se olla niinkin, ite en harrasta äitiyden luokittelua..mut minähän olen ollutkin palstan määritysten mukaan teiniäiti

 

Yhteistyössä