G: Mitä olisitte halunneet saada synnärille?

  • Viestiketjun aloittaja Silja
  • Ensimmäinen viesti
Silja
Mitä olisitte halunneet (itsellenne) synnärille lahjaksi?

Mietin juuri synnyttäneelle äidille lahjaviemistä.

Entä täytyykö isälle viedä jotain, - MITÄ? (Ei alkoholia eikä tupakkatuotteita)
 
En minä mitään halunnut! Kaikista ihaninta oli, kun tulivat vain onnittelemaan. Olen saanut leivonnaisia (rotinat), pieniä enkelipatsaita, vauvan vaatteita, karamelleja, kukkia, kirjoja.... vaikka mitä, kaikki aivan yhtä ihania lahjoja. Mies ei ole saanut mitään erikseen :D
 
Olisin halunnut saada mieheltä kukkia ja jonkin korun, ehkä KalevalaKorun lapsi-helan.

Vierailta olisin halunnut saada jotain hemmottelutuotetta itselleni, vaikkapa käsirasvaa, jalkahoitopaketin tai jotain muuta, tai kylpyvaahtoa tms.

Vauvalle taasen olisin halunnut saada esim. Brion helistimen tms. ikuisen muistolelun, jota voi myös käyttää.

Isälle voi viedä vaikka ruokakorin/harkkukorin, mutta konjakkipullo olisi minusta myös hyvä (mutta tässä ei toivottu alkoholia), hupaisan T-paidan tai esiliinan tai vastaavan.
 
miukuliina
Minä olin onnesta soikeana, kun sain buranaa ja kunnon yösiteitä!!! sairaalassa pihtasivat buranoita, koska olen astmaatikko. sanoivat, ettei sovi. joka kerta sai olla selvittämässä, että koko ikäni olen buranaa syönyt, enkä vielä ole kuollut. ja ne sairaalan vaipat... plus sitten vielä, että sideharsoja käytettiin liivinsuojuksina... ja ne sairaalan liivit...
 
Oli vaan ihanaa että ihmisiä tuli. Tuomisia tuntui olevan vähän turhankin kanssa kaikilla... Olisivat voineet sitten vaikka kotiin tuoda vasta, oli niin kauhea roudaaminen kaikessa kun lähettiin pois. Ihania lahjoja siis oli kyllä ja ihanaa että muistivat meitä ja etenkin vauvaa.

Sanoisin että joku ihan pieni lahja on varmaan paras, tai suklaata tai joku ihana leivos kahvin kanssa nautittavaksi :)
 
...
Mut eihän sitä imettäessä saa edes syödä..? :eek:

Itse en olisi halunnut mitään. Mieluummin kotiin sitten, jos jotenkin haluaa muistaa.

Alkuperäinen kirjoittaja miukuliina:
Minä olin onnesta soikeana, kun sain buranaa ja kunnon yösiteitä!!! sairaalassa pihtasivat buranoita, koska olen astmaatikko. sanoivat, ettei sovi. joka kerta sai olla selvittämässä, että koko ikäni olen buranaa syönyt, enkä vielä ole kuollut. ja ne sairaalan vaipat... plus sitten vielä, että sideharsoja käytettiin liivinsuojuksina... ja ne sairaalan liivit...
 
Suklaa, ananaslimsa ja lehti olivat kivoimpia saamisia.
Kukat toki kauniita, mutta erittäin turhia, ne olivat ilona vain päivän tai kaks, ja lähtiessäni jätin ne osastolle, kotiin kannettavaa oli kyllä muutenkin yllinkyllin.
 
vieras
Sairaalaan en olisi halunnut tuotavan oikeastaan mitään, kun sitä kotiin kannettavaa oli muutenkin. Mutta kotiin katsomaan tullessa olisi ollut kiva jos ihmiset olisivat tuoneet pullaa, piirakkaa tms, itse kun en jaksanut leipomiseen keskittyä.
 
Rokkimama
Ei ainakaan kukkia sairaalaan (kotiin vasta sitten), huoneessa voi olla allergisia.

Herkkuja ja lukemista (vaikkapa vauva-aiheista?) kaipailin sairaalassa, normaalit sukat tulivat todella tarpeeseen (sairaalan ovat kauheita) ja yksi ystävä tarjosi sairaalan kahviossa pullakahvit (tärkeämpää oli ystävän treffaaminen, sairaalassa oli tosi tylsää).

Huumori-ihmiselle voisin suositella vauva-ajan lukemiseksi Juha Vuorisen raskausarpia ja vaippaihottuma-kirjoja.
 

Yhteistyössä