G; Mitä päällä tänään?

vieras
veluurihousut ja kulahtanu neuletakki ja alla yhtä kokoo liian iso paita,nää on vaan kotivatteet en mee näillä ihmisten ilmoille korkeintaan roskii voin viedä nää päällä.
 
Ratsastushousut, ja -villasukat.
Pinkki t-paita.
Päälle joku fleece kohta kun tähtään pihalle.

(Miksei näitä housuja saa mistään mammamallia? Kivasti alkaa kiristää nyt jo kun vähän turvottaa, mitäs mä kuukauden tai kahden päästä käytän?? )
 
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Ratsastushousut, ja -villasukat.
Pinkki t-paita.
Päälle joku fleece kohta kun tähtään pihalle.

(Miksei näitä housuja saa mistään mammamallia? Kivasti alkaa kiristää nyt jo kun vähän turvottaa, mitäs mä kuukauden tai kahden päästä käytän?? )
nyt äkkiä palautetta horzelle, että me vaaditaan mamma-mallisto ratsareista :D samaa mä oon mietiskelly itekkin joskus, että mitäs sitten kun se aika tulee vastaan.

nyt vielä päällä eripari villasukat, verkkarit ja kulahtanu t-paita. illemmalla farkut, neulepoolo ja Tapparan pelipaita
 
Blume
Yritin olla siisti ja asiallisen näköinen kiinteistövälittäjän vierailun vuoksi. Siksi päällä Nanette Leporen kotelomekko, luonnonvaalea lyhyt neule ja juuri potkaisin korkokengät pois jalasta. Hyh, pitäisi käydä vaihtamassa jotain mukavampaa ylle.
 
vera
Alkuperäinen kirjoittaja Blume:
Yritin olla siisti ja asiallisen näköinen kiinteistövälittäjän vierailun vuoksi. Siksi päällä Nanette Leporen kotelomekko, luonnonvaalea lyhyt neule ja juuri potkaisin korkokengät pois jalasta. Hyh, pitäisi käydä vaihtamassa jotain mukavampaa ylle.
En ymmärrä miksi pukea jotakin "hyh, ei-mukavaa" ylleen, vain jonkin välittäjän vuoksi. On varmasti olemassa siistejä, asiallisia sekä mukavia vaatteita, jotka eivät ole "hyh" itsen tai välittäjän mielestä.

 

Yhteistyössä