G: Mitä sellaista sä olet tehnyt,mitä kovin moni muu palstalainen ei ole tehnyt?

Katoin alkuun että hemmetti en ole tehnyt yhtään mitään mitä täällä on sanottu, mutta alkoi siellä sitten jotain tuttua tulemaan. On kuitenkin sen verta hävettävää kamaa, eikä kuitenkaan hirveän harvinaista, että en viitsi niitä listata. Yksi vähän harvinaisempi ja harmittomampi on: ottanut Veltto Virtaselta nimmarin oikeaan rintaan.
 
Aika hurjii juttuja :x

Mun pitää kertoo isäni puolesta yksi "mielenkiintoinen" juttu, se on nähnyt kun ihmisen aivot makaa kadulla ja kun ambulanssimiehet keräsi niitä pussiin niin ne halkes moneen osaan,sellaista jogurttimössöä kun ovat :x
 
Pyytänyt poliiseja rikkomaan omakotitalonsa ikkunan.
Ja itse ollut pikkupyyhe päällä.
Ja pollarit hakkas ikkunan rikki,päästi mut sisälle,kysymättä/varmistamatta ees että onko tä oma talo!
Tilasivat uuden ikkunan siihen vielä samana iltana...
:D
 
rider
Pelastunut hengen (useampiakin)
Kuulun Mensaan
Käynyt yli 40 maassa
Asunut yli viidessä eri maassa
Ostanut yli 1000 e maksavan laukun
Harrastanut seksiä yliopiston vessassa (ihan oman mieheni kanssa)
 
höm
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja höm:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin69:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin69:
- Ottanut poskeen 2h putkeen
peesi :D
Siihenkin on ihan "järkevä" syy miks näin tapahtui.. :/
taidat olla tosi huono suihinottaja ;)
harva mies noin kauan kestää :D
nyt tais olla kyse jostain muusta.. :whistle:
nyt meni ohi ja lujaa
"ottaa poskeen" tarkottaa tietääkseni vain yhtä asiaa

 
Suzyanne
Olen voittanut 90-luvun alussa silloisen Radiomafian aamukilpailuista parikymmentä kertaa erilaisia voittoja, cd-levylahjakortteja, t-paitoja ja lippiksiä pääasiassa.

Olen laulanut lapsena kuorossa joka tienasi keikoilla 3 vuodessa yli 50 000 vanhaa markkaa.

Olen kiivennyt nelivuotiaana korkean kuusen latvaan.

Olen syönyt 8-vuotiaana noin 250 g kokonaisia ohrasuurimoita raakana. Voi sitä vatsakivun ja oksentelun määrää, kun ne turposivat vatsassa.. :x

 
höm
Alkuperäinen kirjoittaja höm:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja höm:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin69:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin69:
- Ottanut poskeen 2h putkeen
peesi :D
Siihenkin on ihan "järkevä" syy miks näin tapahtui.. :/
taidat olla tosi huono suihinottaja ;)
harva mies noin kauan kestää :D
nyt tais olla kyse jostain muusta.. :whistle:
nyt meni ohi ja lujaa
"ottaa poskeen" tarkottaa tietääkseni vain yhtä asiaa
voisitko valasta

 
??
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Olen voittanut 90-luvun alussa silloisen Radiomafian aamukilpailuista parikymmentä kertaa erilaisia voittoja, cd-levylahjakortteja, t-paitoja ja lippiksiä pääasiassa.

Olen laulanut lapsena kuorossa joka tienasi keikoilla 3 vuodessa yli 50 000 vanhaa markkaa.

Olen kiivennyt nelivuotiaana korkean kuusen latvaan.

Olen syönyt 8-vuotiaana noin 250 g kokonaisia ohrasuurimoita raakana. Voi sitä vatsakivun ja oksentelun määrää, kun ne turposivat vatsassa.. :x
Miksi ihmeesxsä söit niitä ohrasuurimoita???!!!:O
 
Hephep
Alkuperäinen kirjoittaja Bonita:
uinut punaisessa meressä, lillunut kuolleessa meressä.
katsonut kakarana telkusta peyton place-nimistä saippuasarjaa.
nähnyt suoran tv-lähetyksen callen ja silvian häistä vuonna 1976.
käyttänyt pöytäpuhelinta jossa oli pyöritettävä numeron valinta ja kierteinen johto.
muistan elokuisen aurinkoisen ja kuuman iltapäivän jolloin näin iltasanomien lööpin elviksen kuolemasta.
Peesaana näitä, eli tehnyt nämä kaikki.
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Olen voittanut 90-luvun alussa silloisen Radiomafian aamukilpailuista parikymmentä kertaa erilaisia voittoja, cd-levylahjakortteja, t-paitoja ja lippiksiä pääasiassa.

Olen laulanut lapsena kuorossa joka tienasi keikoilla 3 vuodessa yli 50 000 vanhaa markkaa.

Olen kiivennyt nelivuotiaana korkean kuusen latvaan.

Olen syönyt 8-vuotiaana noin 250 g kokonaisia ohrasuurimoita raakana. Voi sitä vatsakivun ja oksentelun määrää, kun ne turposivat vatsassa.. :x
Miksi ihmeesxsä söit niitä ohrasuurimoita???!!!:O
Joku ihan älytön päähänpisto. Mulla oli niitä tosi paljon lapsena. :ashamed: En ollut mitenkään ylivilkas tms. , mutta vähän turhankin kekseliäs joskus.. =) Varmaan toi ohrajuttu oli joku, että kokeilin kuinka paljon niitä voi syödä raakana tms.. :ashamed: :D

*muoks* Olin siis ketjuntappaja.. :ashamed:
 

Yhteistyössä