G: Mitä söit tse tänään aamiaiseksi?

serena
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Kiinnostaa vaan tietää teidän muiden aamiastottumuksista, kun mulla on aina hirveä nälkä aamulla ja tuntuu, että voisin syödä puuroa, leipää, jugurttia, hedelmiä... pohjaton vatsa siis. Oonko ainoa aamu-ahmija? :ashamed: ;)


Mä söin joskus kuin hevonen aamuisin. Nykyään en saa alas kuin jugurttijuomaa. Eli olen siirtänyt sen tukevamman ravinnon lounaalle. Olen huomannut et olen pirteämpi kun aloitan vähemmällä ruualla :)
 
toinen
kahvia pari mukia,pari sämpylää jonka päällä 1tl yht.margariinia ja kurkkua,rasvaton jugurtti,lasi mehua ja sitten kipeänä sain luvan itseltäni ottaa suklaapatukan;)joo ja mä en vois olla jossen saa kunnon aamupalaa,mä olen myös aamupala ihminen,kamala nälkä aamuisin.
 
Aloitan päivän aina tuopilisella-parilla vettä. Lisäksi tänään 2 mandariinia, kun en viitsi rautatablettien kanssa syödä muutamaan tuntiin mitään, jotta imeytyy paremmin.
Normaalisti aamulapaan kuuluu kaurapuuroa, muutama hedelmä, lasi maitoa, ja joskus vielä pala leipää lisäksi.
 
raskaana
Eka klo 7 yosa-kaurajugurtti ja vitamiinit sekä vihreä tee.

klo 9 kolme hapankorppua kun tuli huono olo (rv 26+5)

klo 10.20 a-mustikkajugurtti ja sämpylän puolikas salaatilla ja tomaatilla (juusto oli loppu), banaani ja kahvi maidolla
 
Mamale harmaana
Tuota.. vettä join aamulla ison lasillisen, nyt olen sitten juonut lisäksi kupillisen kahvia ja syönyt palasen tiikerikakkua, pari kolme jauheliharullaa (pasteijaa) ja kulhollisen lappapuuroa..
 

Yhteistyössä