G: Mitä tänään ohjelmassa?

Mä heräilen yksin ja rauhassa, juon kahvia ja luen Hesaria. Sitten leivon ja käyn yksissä myyjäisissä.
Iltapäivällä haen pojan isältään ja mennään 7v-synttäreille. Ilta ollaan sit rauhassa kotona. Ja ku poitsu on menny nukkuu, pitäis tehdä vähän töitä (ja kattoo Idolsia)
 
Turkilmas
Mulla on riisipuuro tulossa ja miesväki sitä jo innolla täällä odottaa :). Sitten lähdetään mökille ajelemaan. Viedään täältä sälää sinne ja otetaan sieltä sälää kotiin :D. Ja paistetaan makkaraa.

Rento päivä perheen parissa siis.
 
mies nukkuu yövuoron jäljiltä, me katotaan lastikset ja sitten lähdetään ulos, tarkoituksena ottaa joulukorttikuva likoista =) mennään ehkä tuomiokirkolle tai aurajokirantaan.. sitten ulkoilua ja syödään hyvin, iltapäivällä isompi tyttö menee kaverisynttäreille ja sitten 2h jumppaharkat, pienemmän kanssa ollaan möllötellään, lueskellaan ja leikitään =) illalla sitten lapset nukkuun ja idolsia ja bbtä :D siunattu vapaapäivä!
 
äiti
suihku, ISO AAMIAINEN, lehti laatikosta ja samalla lumenkolausta oven suulta..isi ottaa omiin hommelihinsa 10 ja 7 vuotiaat.. 14v ja 3v pääsee mummolle ja minä kummi poikani synttäreille..

siten kotiin tullessa kaupasta nopsaa ruokaa (nuudeleita ja suikalebroileria) ja sitten kun lapset nukkuu ihmetellään hiljasuutta ja sitä miten kissa osaakin olla kekselijäs saalistaja :D kun raahaa sukkakorista parittomia sukkia. :D
 
Kotihommia, pyykkäystä, ruoanlaittoa, uimassa piipahdan ja lumitöitä teen sitten, kun alkaa kinostua =) Joudun ehkä poikkeamaan tavoistani ja käymään kaupassa, jos esikoisen talvikengät ovat jääneet pieniksi.
 
Mies lähti koiran kanssa metsälle tunti takaperin veljeni luo ja käy kattomassa että mökillä on kaikki ok. Muuten ihan tavallisia kotitouhuja (pyykkäystä, neulontaa, pelailua), ulkoilua jne. Tuntuu vain et itse olen tulossa kipeäksi kun juniori on nyt valvotuttanut monta yötä.
 
kuin kaksi marjaa
Alkuperäinen kirjoittaja jag är här:
Mä heräilen yksin ja rauhassa, juon kahvia ja luen Hesaria. Sitten leivon ja käyn yksissä myyjäisissä.
Iltapäivällä haen pojan isältään ja mennään 7v-synttäreille. Ilta ollaan sit rauhassa kotona. Ja ku poitsu on menny nukkuu, pitäis tehdä vähän töitä (ja kattoo Idolsia)

Melki samanlaiset suunnitelmat täällä. Yksin heräilen ja kahvit juurikin valmiina. Päivällä pitäisi mennä kahta asuntoa katsomaan ja sen jälkeen 7-v synttäreille. Ilta varattu työlle ja myös idolsille :)
 
mies lähti töihin ja kunhan tulee niin minä meen töihin.
että eipä sen kummempia tällepäivälle, leipoa ajattelin ku mies pyysi huomiseksi töihin jotain hyvää vietävää työkavereille. (mun tuurilla tänään sitten ei leipomukset onnistu)
 
Kohta lähdetään ulkoilemaan, käydään ehkä kaupasssa. Sitten kotiin lounaalle ja päiväunille. Loppupäivästä oleskellaan vaan ja leikitään ja siivoillaan kotona jos näyttää siltä että ulos ei uskalla. Voi olla että mennään kyllä kokeilemaan pulkkamäkeä mikäli lunta tulee siihen malliin eikä sitä sada vaakasuoraan kuitenkaan.
 

Yhteistyössä