G: Mitä vaatteita et pukisi päällesi mistään hinnasta?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
verkkarit ja tavis t paita,crocsit,.mut haaremihousuja löytyy kahet :)
Millä vaatetuksella lenkkeilet jos et verkkareissa ja T-paidassa? Vai etkö lenkkeile? Mä en käyttäs stringejä enkä legginsejä hameen/sortsien alle enkä kasarihenkistä housuhametta
 
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Näitä en laittaisi (housut)... :whistle:

nää on just hienot, mulla on jalassa parhaillaan aika samanlaiset mutta harmaat ja ilman noita vyötärönyörejä. mulle voi laittaa kaikki kaapissa lojuvat haaremihousut tulemaan, käytän niitä mielelläni.

itse en käyttäisi mitään missä lukee vaatteen merkki näkyvästi, mun mielestä aika huvittavaa ja varsinkin laatumerkkivaatteiden ollessa kyseessä kertoo kantajansa mielikuvituksettomuudesta sekä merkillä persoonaansa tai statustaan nostavasta. tai siis kuvittelee merkin tekevän niin..

tän päivän jutuista, crocksien suosiota en voi ymmärtää, ehkä ne ovat hyvät jalassa?

mulle tärkeintä on persoonallisuus ja se, että jokainen löytää oman tyylinsä. trendien aukoton seuraaminen on myös tietynlaista persoonattomuutta.
 
mie vaan
Nyt en ymmärrä miks niin moni inhoo stringejä???? Nehän on just parhaat farkkujen alle. EI näy saumat, eikä tartte nyppii kalsarien raunoja mihkä suuntaan. Ne on aina "hyvin" päällä.

En mäkää persettäni niis halua kelleen esitellä, sen vertta karsee näky on, mut mukavuussyistä stringejä kyllä käytän.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie vaan:
Nyt en ymmärrä miks niin moni inhoo stringejä???? Nehän on just parhaat farkkujen alle. EI näy saumat, eikä tartte nyppii kalsarien raunoja mihkä suuntaan. Ne on aina "hyvin" päällä.

En mäkää persettäni niis halua kelleen esitellä, sen vertta karsee näky on, mut mukavuussyistä stringejä kyllä käytän.
Peesaan.

Kun mä olin tosi läski niin stringit sattu, hiersi ja teki muutenkin pahaa, nyt en mukavampia pöksyjä löydä mistään :eek:
 

Yhteistyössä