G: Mitäs toivotte joululahjaksi?

  • Viestiketjun aloittaja ssr
  • Ensimmäinen viesti
Ajantasalla oleva MAOL, neulakotelo ja eläinrasia pikkuisia neulonta tarvikkeita varten.

Näistä ei kai ap:lle suurtakaan hyötyä oo.
Ja mä kyllä ostan miehelle ja muillekin sukulais-aikuisille (sisko, vanhemmat) lahjan tai teen sellaisen. Eikä mua ainakaan hävetä sanoa kysyttäessä mitä haluan tai sanoa ilman kysymistä miehelle et tässä olis nyt mun lahjatoiveet (mitä ei tietenkään tarvitse noudattaa).
 
Valurautapata olisi toiveissa, luulenpa, että sukulaiset laittavat rahat yhteen ja ostavat sen meille. Minusta on mukavampaa saada yksi tuollainen kalliimpi lahja kun kaikilta sitä suklaata ja kynttilöitä. Tosin äitini hankki meille jättipyyhkeet ja se oli toivottu lahja myös. Itse muistamme lähimpiä aikuisia jotenkin, viime vuonna tein herkkukorin (sellaisen pienen) aikuisille.
 
AleXAN harm
Haluaisin lappiin johonki mökille :) mut se taitaa jäädä toivomukseks. Sit haluisin yhden takin minkä näin tuolla kauppakeskuksessa mut oli niin kallis etten raaskinu sitä ostaa
 
En mitään... tai no lämmintä joulumieltä =) Meillä lahjotaan vain lapset.. aikuiset osannetvat hommata itse mieluisimmat materiansa. Ja edullisemmin vaikkapa tammi-alesta, eikä tarvi haukkua sukulaisia joulun jälkeen idioottimaisista lahjoista :whistle: ;) (Mielenkiinnolla toki odotan kuinka palsta täyttyy Joulun jälkeen niistäkin haukkumaketjuista, kuten yleensä).
 
Vauvahan se olis ihan ykkössijalla. :) Mutta jos sitä ei lasketa, niin... Haudutuskattila, ompelukone, ja noita suklaarasioita tietty. :p Juu ja sit vielä tahtoisin Call of Duty 4:n. :D Lahjakortti johonki liikkeeseen vois olla kans kiva, vaikka johonki isoon sisustusliikkeeseen. Tuplapeittoki vois olla kiva. Ja siihe sopivat pussilakanat kans.
 

Yhteistyössä