G: Miten te aloitte seurustella?

Me vaan alettiin. Tiedettiin toisemme jo entuudestaan, eräänä iltana mies seurasi mua yökerhosta toiseen lähettäen mulle cocktaileja, ja loppuillasta olin sitten tarpeeksi kännissä ja menin juttelemaan sille, sovittiin treffit seuraavaksi illaksi, ja siitä se sitten salamavauhtia etenikin kun parissa viikossa jo asuttiin yhdessä.

En oo tainnut sitten 15 v iän kuulla "alaks olee mun kaa"-lausetta :)
 
lucifer
nähtiin ekan kerran, harrastettiin seksiä, mies lähti kotiinsa 100km päähän ja tuli sitten taas seuraavana viikonloppuna käymään ja sitä seuraavana. väliajat viestiteltiin ja soiteltiin. ei kyllä kumpikaan kysyny että alaxsää mun kaa? se oli vain luontevaa että muut unohtu ja yhdessä oltiin ilman eri kysymyksiäkin.
 
mammamammutti harm.
me alettiin ihan vaan sillä et ukko lähti mun vanhan koulukaverin luota mun mukaan, jäi yöksi oli toisenkin, eikä oo vielä lähteny =D toisena tai kolmantena päivänä puhuttiin että onko tää ny sitä seurustelua, niin se vaan tuumas että kai se on ku aattelin tuossa tavarat lähtee hakeen tänne =D
 
..vaikka mä jollaintapaa sen aloitteen vissiin sitten kuiteskii taisin tehdä (tästä on pientä kiistaa :D), niin...siis tarkoitushan mulla ei ollut ollenkaan ottaa miestä völjyyni, ei - kesäkolli vaan piti oleman...niin kyllä se toi mies oli niin aktiivinen ja pyörittävä osapuoli, että ei siinä sitten voinut pakitella eikä kiellellä...se vaan sitten oli siinä, se seurusteleminen. Ei siinä kyselty alkamisia ja olemisia, siinä vaan mentiin.
 
No se vaan alko...

Kahden viikon tuntemisen jälkeen mies pyysi asumaan luokseen :p Mikäs siinä, muutin.

En oo ihan varma että alkoko se suhde siinä kun baarissa kysyin että "lähetkö panee?" ja se vastasi että "no en todellakaan" vai siinä vaiheessa kun se nukkui seuraavan yön mun vieressä (siis nukkui todella) vai siinä vaiheessa kun mä soitin sille seuraavana päivänä ja sanoin että mä en oo ketään joutunut koskaan vonkaamaan mut nyt mä vonkaan, ja jos ei tule mun luokse niin enää toiste en pyydä.. Ja se tuli :p Vai sitten alkoiko se suhde siinä vaiheessa kun me muutettiin yhteen... Mut jossain siinä main se tais alkaa :LOL:
 
Meillä kans se vaan meni luonnollisesti eteenpäin.. asuin yksin, mies vielä vanhempiensa kanssa..alettiin liikkuun samoissa piireissä ja sitten se vaan aina ryyppyiltojen jälkeen jäi mun luo yöks.. tuli aina sänkyyn nukkuun mun viereen.. siinä sitten pussailtiin aina jne.. sitten vaan oltiin.. :D piruillessaan kerran mies sit kysy n. 3 kk yhdessä hengailun jälkeen, et seurustellaanko.. ja mä vaan vastasin et eikö me olla sitä tehty jo muutama kuukausi :D noh, viralliseks vuosipäiväks ollaan otettu tuo kysymyspäivä sitten, kun ei ole tarkkaa päivää tiedossa kummallakaan :D
 
  • Tykkää
Reactions: DuskyLeDoux
..vaikka mä jollaintapaa sen aloitteen vissiin sitten kuiteskii taisin tehdä (tästä on pientä kiistaa :D), niin...siis tarkoitushan mulla ei ollut ollenkaan ottaa miestä völjyyni, ei - kesäkolli vaan piti oleman...niin kyllä se toi mies oli niin aktiivinen ja pyörittävä osapuoli, että ei siinä sitten voinut pakitella eikä kiellellä...se vaan sitten oli siinä, se seurusteleminen. Ei siinä kyselty alkamisia ja olemisia, siinä vaan mentiin.
haha :D Meillä oli ehkä kans alunperin vähän ilmassa tollasta, siis vaan että "nappaampa tuon tosta mukaani"... Mut sitten kun mies alkoikin sanomaan että "ei", mitä en ollut aiemmin kuullut yhdenkään miehen suusta, niin mä olin että "no hemmetti!! Tää mun on saatava!"

Ja onhan siitä joo, riittänyt vastusta mulle aina :D Mikä on tosi kivaa, vaikkakin välillä raastavaa että se on ihan samanluokan jääräpää kuin minä..
 
ihania tarinoita teille :) Mites sit ku ei oo sillee selkeesti kysytty yhdessä olosta... Teillä ei sit varmaan laskella mitää seukkailun vuosipäiviä tms? Vai onko se sit siitä päivästä ku tiet vei yksiin?
Me vaan tiedettiin ja viikonlopun jälkeen käveltiin maistraattiin. Heti saatiin varattua aika ja meidät vihittiin melkein saman tien. Tässä sitä nyt edelleen ollaan.
 
lucifer
ihania tarinoita teille :) Mites sit ku ei oo sillee selkeesti kysytty yhdessä olosta... Teillä ei sit varmaan laskella mitää seukkailun vuosipäiviä tms? Vai onko se sit siitä päivästä ku tiet vei yksiin?
just mietin että en edes muista milloin nähtiin ensimmäisen kerran se oli joko kesäkuussa tai heinäkuussa (kesä kuitenkin oli)... mies väittää muistavansa päivän ja heittää aina päivän, mutta en sitten seuraavalla kerralla muísta että oliko edellinen vastaus sama vai ei... eli ei, meillä ei juhlita vuosipäiviä. kihlauspäivän muistan kun katson sormuksesta kuten hääpäivä pitää myös tarkistaa:snotty:
 
Sanoin miehelle neljän kk tapailun ja treffailun jälkeen ihan suoraan etten tiedä miten nää hommat toimii, ni onks tää seurustelua vai mitä?? Mies sanoi ettei tiedä itsekkään, mutta hän ei enää halua tapailla jos kuvioissa on muitakin. Niinpä siinä tuli "sovituksi" että muita ei tapailla ja kait se oli seurustelua sitten :D
 
ihania tarinoita teille :) Mites sit ku ei oo sillee selkeesti kysytty yhdessä olosta... Teillä ei sit varmaan laskella mitää seukkailun vuosipäiviä tms? Vai onko se sit siitä päivästä ku tiet vei yksiin?
No kyllä meillä ainakin on ikään kuin juhalapäivänä se meidän riks-räks-poks- ensikohtaamisemme, missä oli kemiaa ja salamointia ja latausta muillekin - kuulema muutkin aistivat että ilmassa on Jotain :D..JA sitten tietty toi meidän rengastuspäivä, mitä sitäkään ei mun järjenjuoksun mukaan pitänyt ikinäkoskaanmilloinkaan tapahtua...:D
 
  • Tykkää
Reactions: DuskyLeDoux
haha :D Meillä oli ehkä kans alunperin vähän ilmassa tollasta, siis vaan että "nappaampa tuon tosta mukaani"... Mut sitten kun mies alkoikin sanomaan että "ei", mitä en ollut aiemmin kuullut yhdenkään miehen suusta, niin mä olin että "no hemmetti!! Tää mun on saatava!"

Ja onhan siitä joo, riittänyt vastusta mulle aina :D Mikä on tosi kivaa, vaikkakin välillä raastavaa että se on ihan samanluokan jääräpää kuin minä..
:D...jännä, miten toi "ei"- sana toimiikaan sitten loppujen lopuksi...vaikka nyt kun kattoo noita omia jälkikasvujaan, niin :headwall....niillä onkin sitten se äiti- suodatin päällänsä.

Mutta joo, semmonen pikkunen vastakkainasettelu vain piristää, kun on toinen siinä hiukan hiertämässä mukavalla tavalla :p...
 
  • Tykkää
Reactions: DuskyLeDoux
-.-
Me ollaan miehen kanssa tiedetty toisemme "aina". Samoja kavereita , jne. Oltiin mun luona isolla porukalla, tarjolla oli olut jos toinenkin. Jossain vaiheessa iltaa miehen ja mun katseet kohtas, ja ... suudeltiin. Mies jäi mun luo yöksi (nukkumaan ! ), ja herättiin vierekkäin. Ja siihen se mies sit jäikin. Virallisesti mies muutti mun luo yhteen parin kuukauden päästä, mutta oikeesti ollaan oltu erossa ehkä viikon verran öitä, ja nekin vasta myöhemmin :)
 
Deleted member 70007
Oltiin samassa lukiossa, siitä se kai lähti.
Se oli sellaista säätöä ja hypättiin me samaan petiinkin - kerran, mutta erohan siitä tuli ja elämä jatkui. Kun olin 24, palattiin taas yhteen ja pian oltiin saman katon alla ja lastenteko häilyi mielessä. Vajaa kuukausi yhteenmuuton jälkeen alettiin jo yrittämään lasta...
Ehkä toi nuoruuden suhde oli osasyyllinen siihen, miksi palaset loksahtivat paikoilleen toisella kerralla niin nopeasti ;)
 
  • Tykkää
Reactions: DuskyLeDoux

Yhteistyössä