G: Miten usein juot alkoholia ja paljonko kerralla menee?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Ö
En ollenkaan, periaatteessa. Mutta jos ruoan kanssa tarjotaan lasi viiniä, tottakai otan. Jouluna viimeksi. Näitä tilanteita tulee kyllä tosi harvoin. "Kunnolla" en juo koskaan. Jos jonnekin mennään, max on 3 lasia viiniä. Mulle se on jo sikailua =D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itse juon nykyään kerran kuussa n. 6-10 annosta. Ennen meni 2-3x viikossa n. 3-8annosta. Tyytyväinen elämäntaparemonttiini :)
varmaan ton mitä sulla on ollut ennen.
Tosin nyt on ollut joulusta asti vähemmän.
elämä paremmalla mallilla, niin ei vaan tee mieli ottaa
 
nih
Joka viikko juon jotain. Jos vain kotona juon ihan, ettei ole mitään illanistujaisin ja jos keskellä viikkoa, niin 1-2 annosta. Jos on jonkunmoiset pippalot tai kun lähden viihteelle, niin juon aika paljonki, voi mennä semmonen 8-12 annosta, riippuen vähän ajastakin. Enpä kuitenkaan mene tuostakaan määrästä mitenkään kummempaan kuntoon. Niin ja siis tuolleen enempi otan 1-4 kertaa kuussa. Mut mullei olekaan lapsia.
 
Äiti -75
En yhtään nykyisin. Äidiksi tulon jälkeen eli 1,5 vuoteen en ole alkoholia ottanut. Ennen lapsen saamista varmaan edelliset viisi vuotta meni niin, että tuli otettua pari kertaa vuodessa jonkin verran. Kun kerran on elänyt pari vuotta reipasta opiskelijaelämää, käynyt baarissa 1-3 kertaa viikossa ja otti ihan kunnolla useimmiten, niin ihanaa on tämä raitis elämä äitinä. Olen itselleni luvannut, että lapseni ei milloinkaan tule näkemään äitiään humalassa eikä krapulan vuoksi väsyneenä.
 
mammammaa
Viimeks join joskus toukokuussa 09.... Ai nii, ja jouluna lasin viiniä!

Ois kiva päästä kunnolla tuulettuu, joku 3-6 annosta ois jo erittäin tarpeeks. Kuhan toi 2v vauva oppis nukkuu yöt kunnolla...
 

Yhteistyössä