G: MITKÄ KÄÄNTYVILLÄ ETUPYÖRILLÄ VARUSTETUT VAUNUT OTTAISIT ITSELLESI JA MIKSI?!

Meillä on Teutonian Spirit S3:t. Kevyet työntää ja helppo käsitellä asvaltilla ja kaupoissa. Vaan talvikeleillä ovat surkeat. Etupyörä jää aina poikittain, eikä lukitus mekanismista ole mitään apua, se kun ei toimi. (Tyyppivika) Toisaalta käyttöohjeessakin käsketään pitämään pyörä aina lukitsematta kun liikutaan. Bussiin nouseminen etuperin on hankalaa, yksi etupyörä kun aina kiepsahtaa väärinpäin. Peruuttamalla ok, paitsi istuinosan ollessa makuuasennossa työntäjään päin, tuolloin vauva joutuu olemaan pää alaspäin. Saipa tuo meidän taapero kärryt nurinkin kerran kun nojasi istuessaan eteenpäin ja yksinäinen etupyörä ei ole tarpeeksi tukeva. Eli ei voi hetkeksikään päästää irti esim. kaupassa. Muuten kivat joo :) Jos vielä tarvetta tulisi, niin nelipyöräiset hankkisin!!!
 
no
Gessleinin F6 on itsellä ja kovasti tykkään. Ja jos sattuisi yhtä runsasluminen talvi tulemaan kuin kuluvana vuonna, niin voi pikku pyörien tilalle vaihtaa isot pyörät. Bugaboohon saa kai myös niitä talvirenkaita.
 
SD
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja celia81:
jos mul olis ollu kääntyvät viime talvena, en olis päässy tuol kinoksissa senttiäkään eteenpäin. mun kriteeri numero 1 vaunuille oli 4 tukevaa pyörää, jotka ei heilu. muista, lumi voipi sadella jo lokakuussa!
tätä mieltä minäkin. varsinkin jos vauva kerta syntyy tänä kesänä kun alkaa olla jo elokuu, niin ei kauaa kerkeä lykkimään ennen lumen (sohjon) tuloa.
vastasin tähän pulmaan jo ap:n edellisessä ketjussa että kääntämällä työntäsuuntaa saa isot pyörät menemään ensin niin ei oo vaikeeta työntää lumessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Bugaboohon saa kai myös niitä talvirenkaita.
Tähän täytyy Bugaboon ja sen talvirenkaiden omistajana todeta, että ihan turhat ovat. Vaunut/rattaat ovat talvipyörillä todella vaikeat ja tönköt käsitellä, kun aisa on niin lyhyt. Tai saa sen työntöaisan pidemmäksi, mutta sitten pitäisi itse olla ainakin 180 -senttinen, sillä korkeus nousee sitten samalla... :whistle:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:
apllä on varmaan joku ongelma, koska sen aloitukset tuppaa aina olla capseilla.
Niinpä. Ja ois varmaan ihan hyvä jos tulevalla äidillä ois aivoja sen verran, että osaisi edes jotain päättää itse, eikä jatkuvasti kysellä että mitä se vauva tarvii, tarviiko se tämän sitterin, puuhamaton, lelukaaren jne.
 
Lauranoo
Itse vannon kääntyvien etupyörien nimeen :) meillä oli talvivauvalla skidin rattaat, ihan mahtavat. Pari viikkoa kävi emmaljungan scooterit mutta en vaan tykännyt kun ei ollut kääntyviä etupyöriä.
Skideissö etupyörät tarpeeksi isot myös. Ei meillä ollut ongelmia talvella lumen kanssa vaan päivittäin käytiin lenkillä koiran kanssa.
 

Yhteistyössä