G: MITKÄ NÄISTÄ KANNATTAISI OSTAA JO HIUKAN ISOMALLE LAPSELLE???

vpi
Teutonian Tinnyt, Britaxin Toddlerit, Brion Racet, Emmaljunga Scooterit, Emmaöjunga Spiderit, Brion Ponyt vai mitkä?

Tarkoituksena olisi siis ostaa jotkut noista rattaista kävelylle, matkalle jne. mitkä noista sä ottaisit ja miksi?

t. ?

-kiitos-
 
vpi
Alkuperäinen kirjoittaja aletheia:
Meillä Brio Racet ja voin lämpimästi suositella. Parhaat rattaat mitä meillä on koskaan ollut. Kevyet työntää ja pitkä makuutila lapselle, jos nukahtamaan sattuu.
Kuinkahan iso lapsi teillä on kyseessä? montako vuotiaana aloitte noita käyttää? Miksi päädyitte noihin kyseisiin rattaisiin?

ja mitäköhän lisävarusteita olette noihin ostaneet?
 
Me ostettii just Brio Racet, tosi kivat! Meilä ehtona oli et painoraja on yli sen 15kg mitä matkarattaissa, noissa on siis 20kg, poika sen verran iso. Ponyja katottii myös mutta aateltii et parempi et on kuomu ja myös säädettävä työntöaisa kiva. Ja noi on ainenki tukevat, et menee varmasti hyvi talvellaki ku on lunta :)
 
vpi
Alkuperäinen kirjoittaja MissHappy:
Me ostettii just Brio Racet, tosi kivat! Meilä ehtona oli et painoraja on yli sen 15kg mitä matkarattaissa, noissa on siis 20kg, poika sen verran iso. Ponyja katottii myös mutta aateltii et parempi et on kuomu ja myös säädettävä työntöaisa kiva. Ja noi on ainenki tukevat, et menee varmasti hyvi talvellaki ku on lunta :)
ostitteko jotain lisävarusteita?, mitä?
 
Meillä on Emmaljunga Scooterit. Ovan monista kehuista huolimatta mielestäni raskaat, kun olen verrannut niitä Hartanin x:iin. Eli en ostaisi Scootereita, mutta kuten varmaan jo edellisestä ketjusta huolimatta, olen täysin ihastunut niihin Hartaneihin... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vpi:
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Meillä on tällä hetkellä siis tytöt 3v9kk ja 7,5kk ja meillä on Scooterit ja Ceroxit. Meinasin myydä Ceroxit pois ja ostaa tilalle toiset Scooterit.
onko hyvät? ostitko lisävarusteita?
Tykkään kyllä ihan huippuna niistä! Menee kasattuna samaan tilaan kuin useimmat matkikset, on tukevat, mutta kevyet käännellä.
Lisävarusteita en oo ostanu, talvella mulla on ollu niissä Eisbärchenin lämpöpussi ja sadesuojahan tulee mukana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Alkuperäinen kirjoittaja vpi:
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Meillä on tällä hetkellä siis tytöt 3v9kk ja 7,5kk ja meillä on Scooterit ja Ceroxit. Meinasin myydä Ceroxit pois ja ostaa tilalle toiset Scooterit.
onko hyvät? ostitko lisävarusteita?
Tykkään kyllä ihan huippuna niistä! Menee kasattuna samaan tilaan kuin useimmat matkikset, on tukevat, mutta kevyet käännellä.
Lisävarusteita en oo ostanu, talvella mulla on ollu niissä Eisbärchenin lämpöpussi ja sadesuojahan tulee mukana.
Mun mielestä ovat matkakäyttöön isot ja kömpelöt ja maastossa raskaammat kun meidän toiset rattaat, eli minä en suosittelisi Scootereita. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja bona fide:
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Alkuperäinen kirjoittaja vpi:
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Meillä on tällä hetkellä siis tytöt 3v9kk ja 7,5kk ja meillä on Scooterit ja Ceroxit. Meinasin myydä Ceroxit pois ja ostaa tilalle toiset Scooterit.
onko hyvät? ostitko lisävarusteita?
Tykkään kyllä ihan huippuna niistä! Menee kasattuna samaan tilaan kuin useimmat matkikset, on tukevat, mutta kevyet käännellä.
Lisävarusteita en oo ostanu, talvella mulla on ollu niissä Eisbärchenin lämpöpussi ja sadesuojahan tulee mukana.
Mun mielestä ovat matkakäyttöön isot ja kömpelöt ja maastossa raskaammat kun meidän toiset rattaat, eli minä en suosittelisi Scootereita. :whistle:
Mielipiteitähän on monia. Mulla on ollu kahdet matkikset, enkä kyllä enää kuuna päivänä moisia rimpuloita hanki!
 

Yhteistyössä