G: montako eri hajuvettä sinulta löytyy?

  • Viestiketjun aloittaja vadelma
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No on mun hajuvesistä useampikin vanhempi kuin 1,5 vuotta. Mutten ole huomannut laadun heikkenemistä... Ja siis en käytä samaa koko ajan niin että nenä tottuisi. No, pitää varmaan alkaa heittämään vanhimpia pois :(
Jos tuoksu pysyy hyvänä ja hajuveden koostumus ei muutu, eli se ei mene sameaksi tai rakeiseksi, ei se ole pilalla. Hajuvesien "vanheneminen" on kosmetiikkafirmojen ja -liikkeiden keino saada ihmiset ostamaan uusia hajuvesiä..

 
Multa löytyy 2 turhan isoa pulloa kalliimpaa tavaraa, joita ei nyt hirveesti arkitilanteisiin viitsi laittaa ja kyllähän ne kerkee vanhentumaan... Sit on 2 pienempää jotka on hyvää merkkiä kans ja sit on jotain yves rocherin pulloja joita tullu tilaajalahjana. Niitä käytän jos pitää vaikka hajustaa joku paikka. Ja imuriin laitan pumpulituppoon yves rocherin tuoksua yleensä :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Multa löytyy 2 turhan isoa pulloa kalliimpaa tavaraa, joita ei nyt hirveesti arkitilanteisiin viitsi laittaa ja kyllähän ne kerkee vanhentumaan... Sit on 2 pienempää jotka on hyvää merkkiä kans ja sit on jotain yves rocherin pulloja joita tullu tilaajalahjana. Niitä käytän jos pitää vaikka hajustaa joku paikka. Ja imuriin laitan pumpulituppoon yves rocherin tuoksua yleensä :LOL:
Mulla oli joskus teininä sellanen yves rocherin viikuna-tuoksu jota ostin aina uuden pullon kun vanha loppui. Se oli silloin tosi ihana..Myytäisköhän vielä, voisi saada tuoksusta muistoja :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Multa löytyy 2 turhan isoa pulloa kalliimpaa tavaraa, joita ei nyt hirveesti arkitilanteisiin viitsi laittaa ja kyllähän ne kerkee vanhentumaan... Sit on 2 pienempää jotka on hyvää merkkiä kans ja sit on jotain yves rocherin pulloja joita tullu tilaajalahjana. Niitä käytän jos pitää vaikka hajustaa joku paikka. Ja imuriin laitan pumpulituppoon yves rocherin tuoksua yleensä :LOL:
Mulla oli joskus teininä sellanen yves rocherin viikuna-tuoksu jota ostin aina uuden pullon kun vanha loppui. Se oli silloin tosi ihana..Myytäisköhän vielä, voisi saada tuoksusta muistoja :heart:
Joo, en sano etteikö Yves Rocherilla olis kivoja tuoksuja, ne vaan ei ole niin laadukkaita
:ashamed: Mullakin oli niitä teininä ku eihän mulla varaa ollu mihinkään kalliisiin. Muistatko sellaisen jonkun ruusu-tuoksuna? Se tais olla mun lemppari :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Multa löytyy 2 turhan isoa pulloa kalliimpaa tavaraa, joita ei nyt hirveesti arkitilanteisiin viitsi laittaa ja kyllähän ne kerkee vanhentumaan... Sit on 2 pienempää jotka on hyvää merkkiä kans ja sit on jotain yves rocherin pulloja joita tullu tilaajalahjana. Niitä käytän jos pitää vaikka hajustaa joku paikka. Ja imuriin laitan pumpulituppoon yves rocherin tuoksua yleensä :LOL:
Mulla oli joskus teininä sellanen yves rocherin viikuna-tuoksu jota ostin aina uuden pullon kun vanha loppui. Se oli silloin tosi ihana..Myytäisköhän vielä, voisi saada tuoksusta muistoja :heart:
Joo, en sano etteikö Yves Rocherilla olis kivoja tuoksuja, ne vaan ei ole niin laadukkaita
:ashamed: Mullakin oli niitä teininä ku eihän mulla varaa ollu mihinkään kalliisiin. Muistatko sellaisen jonkun ruusu-tuoksuna? Se tais olla mun lemppari :D
En muista muuta kuin sen viikunan. Sitten olin ostanut sellasen isomman pullon sitä, ja se särkyi mun laukkuun. Mulla on yks kalenteri tallessa joka vieläkin himmeästi tuoksuu viikunalta :D
 
voi olla et jopa 50 eri pulloa on mutta pari suosikkia vain joita useimmiten käytän ja ostan lisää...

Yhtä ralph Laurenin tuoksua aina kesällä laitan lenkkareihini:Dkun koitan siitä päästä eroon kyllästyksissäni..:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja röppö:
voi olla et jopa 50 eri pulloa on mutta pari suosikkia vain joita useimmiten käytän ja ostan lisää...

Yhtä ralph Laurenin tuoksua aina kesällä laitan lenkkareihini:Dkun koitan siitä päästä eroon kyllästyksissäni..:D
Heheh, hyvä idea jos meinaa sukkahiki haista ;)
 
No noi yhet mun lemppari lenkkarit on oikeesti hajupommit kun niit kesäl käytän ilman sukkia..keksittiin joskus kaverin kaa et päästään eroon tosta kyseisestä tuoksusta noin..mut piru ku on niin riittoisaa:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja röppö:
voi olla et jopa 50 eri pulloa on mutta pari suosikkia vain joita useimmiten käytän ja ostan lisää...

Yhtä ralph Laurenin tuoksua aina kesällä laitan lenkkareihini:Dkun koitan siitä päästä eroon kyllästyksissäni..:D
:eek: Oho, sulla on enempi hajuvesi pulloja ku mulla. Tää mun kertoo kyllä mun miehelle. =)
 

Yhteistyössä