G: Montako tietokonetta teiltä löytyy kotoa?

  • Viestiketjun aloittaja galluiita
  • Ensimmäinen viesti
vv
Kolme tällä hetkellä, kun miehellä on kaksi työkonetta viikonlopun kotona. Kaksi älypuhelinta löytyy myös joilla katsotaan fb ja saähköposteja. Ps3 ja Nintendo Ds löytyy myös. Mutta oikeasti käytetään vain tätä yhtä läppäriä kotioloissa, ps3:lta korkeintaan yle areenaa ja puhelimien ominaisuuksia kodin ulkopuolella. Vähempikin riittäisi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja 1 ja se riittää;23280354:
Kauheeta tuollaiset perheet, joissa jokaisella oma kone. Varmaan lapset tee muuta ollenkaan, ku istuvat koneensa ääressä kokis toisessa kädessä?
Meidän eskarin läppäri on aikoinaan ostettu pois firman poistoläppäreistä. Se on iänikuisen vanha. Lähinnä se on hommattu sille sen takia että se oppisi koneen käyttöä jos haluaisi. Mielummin sille antaa vanhan huonon koneen leluksi jonka sekoittamisella ei ole niin väliä kun päästäisi testaamaan vanhempiensa koneita.
 
Viimeksi muokattu:
Yksin asun ja yksi tietokone mulla vain on, mitäpä minä useammalla tekisin.. Tai no on mulla toinenkin läppäri kun ostin kesällä tän uuden, mutta se on pikkuveljellä lainassa ja sille taitaa jäädäkin, mitäs mä sillä.
 

Yhteistyössä