G: Neulotko/aiotko neuloa nutun Etiopiaan tai osallistua muihin hyväntekeväisyys-projekteihin? Kuviakin saa laittaa :)

vieras
Minä tein nämä kolme:

http://www.aijaa.com/v.php?i=6015694.jpg

Ja mummuni aikoo jonkun porukan kanssa alkaa tekmään noita myssyjä niille sytostaattihoidoissa käyville ja mua kiinnostais kans. Löytyykö aiheesta nettisivuja? Eivät ole siis aloittaneet vielä (se mummuni eläkeläisporukka) vaan tekevät nyt jotain vauvanpeittoja.
 
vieras
Se yks ketju tästä samasta aiheesta, mihin poppaliinakin osallistui ja siin oli linkki sinne Intian lastenkotiin. Niin sen ketjun loppuun oli vastannut lähetystyöntekijä Afrikasta..? Harmi vain etten haulla pysty löytämään ketjua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se yks ketju tästä samasta aiheesta, mihin poppaliinakin osallistui ja siin oli linkki sinne Intian lastenkotiin. Niin sen ketjun loppuun oli vastannut lähetystyöntekijä Afrikasta..? Harmi vain etten haulla pysty löytämään ketjua.
Eikö se ollut tuo ketju, minkä ilmoitin tämän ketjun eka sivulla? :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se yks ketju tästä samasta aiheesta, mihin poppaliinakin osallistui ja siin oli linkki sinne Intian lastenkotiin. Niin sen ketjun loppuun oli vastannut lähetystyöntekijä Afrikasta..? Harmi vain etten haulla pysty löytämään ketjua.
Eikö se ollut tuo ketju, minkä ilmoitin tämän ketjun eka sivulla? :)
Se oli kolmisivuinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se yks ketju tästä samasta aiheesta, mihin poppaliinakin osallistui ja siin oli linkki sinne Intian lastenkotiin. Niin sen ketjun loppuun oli vastannut lähetystyöntekijä Afrikasta..? Harmi vain etten haulla pysty löytämään ketjua.
Eikö se ollut tuo ketju, minkä ilmoitin tämän ketjun eka sivulla? :)
Se oli kolmisivuinen.
Löytyi! Tarkoitit varmaankin tätä:

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1689988,25
 
wyr
Minä osallistuin Läskillä lukutaitoa projektiin. Tosin siihen ei tarvitse kutoa mitään ^^
Sillä saatu tuotto menee Nepalilaisten hyväksi. Tuossa ideana on kaikkien osallistujien pudottaa painoa ja tuo pudotettava määrä muutetaan rahaksi, jolla koulutetaan opettajia Nepaliin ja hommataan muita lasten koulutukseen liittyviä tykötarpeita
 
kolme lasta
Yhden nutun kudoin. Mut meidän srk oli jo lähettänyt nuttuja eteenpäin. Mut onneksi sanoivat että on niitä tullut muitakin ja lähettävät uuden satsin sit kun nuttuja taas kasassa sopiva määrä. Mä luulisin että meidän pieni srk lähetti lähemmäs 100 nuttua.
 
jontriplet
ol tosi ihanaa jos osallistuute. olin opiskeluaikana 10v sitten tuolla etiopiassa tekemässä työharjoittelun ja tutustuin hyvin myös pirkko tuppuraiseen joka vetää tätä projektia. ja todella menevät tarpeeseen ja perille. siellä ihmisillä ei ollut yhtään mitään joten minkätahansa nutun ottavat iloisena vastaan.

nyt minulla on pikkukeskosina syntyneet kaksoset(rv26) jotka ovat elossa vain koska sattuivat syntymään suomessa, eivätkä juuri esim etiopiassa. ja olen niin iloinen ja onnellinen kaikesta avusta jotka pienet keskoset ja muutkin vauvat siellä saavat!

kiitos
 

Yhteistyössä