G: Neulotko??

Neulotko ja mitä tekeillä??
Mulla syksy aina saa aikaan kauheen lankojen hamstrauksen, eilen alkoi taas neulomisvimma, ostin uutta 7-veljeksen Polkka lankaa, tekee ite kuviot, tartte monen langan kanssa sekoilla =)
Nyt tekeillä villasukat.
 
Neulon, aina ja kaikkialla :D

Tällä hetkellä on vaiheessa ittelle pusero ja pitsineuletakki sekä pyöree pöytäliina. Mulla on näitä keskeneräisiä aina useempiakin..

Lankaakin tulee hamsteroitua aika huolella, just kävin maanantaina Karnaluksissa Tallinnassa ja sieltä tarttui mukaan kilo punaista puuvillaviskoosia, 500 g toista puuvillalankaa, paria virkkauslankaa ja 10 kerää kimaltelevaa efektilankaa. Lisäks tietenki puikkoja, 10 Addin pyöröt :D
 
En juurikaan. Viimeeksi marraskuussa veljenvauvalle villatakin. Nyt toinen veli on parin viikon sisään saamassa jälkikasvua ja ajattelin samantapaisen nutun neuloa.

Jos jokaisella sisaruksenlapselle villatakin neulon, niin menee loppuikä... Mulla kun on 10 sisarusta. :snotty:
 
Neulon ja virkkaan. Tänä kesänä valmistui virkattu kassi, neuletakki kummitytölle, neulepaita kummipojalle, ystävän vauvalle hupullinen haalari, tossut ja lakki. Nyt työn alla villapaita velipojalle, langat tilattuna seuraavaankin työhön, kun sais nyt ensin tuon paidan valmiiksi.
 

Yhteistyössä