G: Oletko harrastanut anaaliseksiä? Jos olet niin miksi tai jos ei niin miksi ei?

En ymmärrä tätä suhtautumista, että jos itse ei ole kiinnostunut jostakin seksileikeistä niin heti ollaan tuomitsemassa niitä, jotka siitä tykkää. Miksi on niin vaikea ymmärtää, että ihmiset tykkäävät eri asioista? Jos sinä et pidä anaaliseksistä, niin ok, kukaan ei pakota! (Toivottavasti!) Kommentit joissa anaaliseksistä pitävät haukutaan sairaiksi ja anaaliseksi rinnastetaan heti joihinkin nyrkkihommiin antavat kommentoijasta ahdasmielisen kuvan. Miksei voisi vastata vain "En harrasta, se ei kiinnosta minua." Joku tykkää, toinen ei, eikä sen pitäisi uhata ketään.

Minä itse olen sitä silloin tällöin harrastanut mieheni kanssa, ja se on ihan ok. Useimmiten sitä ei tee mieli koska siinä on niin hirveä vaiva: kaikki varovaiset toimenpiteet etukäteen jottei kipua ilmenisi ja varovainen eteneminen, liukkarit... Yleensä vaan mieluummin haluaa seksiä simppeliin tapaan. Silloin tällöin se on kuitenkin hauskaa ja olen saanut orgasminkin anaaliseksin yhteydessä.

Monilla tuntuu olevan anaaliseksistä se käsitys, että siinä vaan survaistaan kalu persuksiin ilman mitään etukäteisvalmisteluja ja sitten kestetään se kipu. Joopa joo. Kuka siitä oikeasti nauttisi? Jos haluaa kokeilla mukavaa peppuseksiä, se vaatii varovaista tunnustelua, paljon liukkaria ja luottamuksen siihen, että kumppani osaa edetä rauhallisesti. Silloin siitä voi nauttia.

Ja noista jutuista, että jos mies on kiinnostunut anaalista, hänellä on homoseksuaalisia taipumuksia... Hei, aikuiset ihmiset. Oletteko te tosissanne. Homoseksuaalisuus tarkoittaa, että henkilö voi tuntea rakkautta ja seksuaalista halua omaa sukupuoltaan kohtaan. Jos mies haluaa kokeilla pikkutuhmia leikkejä naisystävänsä kanssa ja saada sillä tavoin seksiin uutta säpinää, se ei tee kenestäkään homoa. Seksuaalisuus on paljon muutakin kuin "kyrpää pilluun" ja jos joku on kokeilunhaluinen, ei sen takia tarvitse tuomita häntä.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
Ennen olin sitä mieltä, että anaaliseksi on jotain niin härskiä ja "väärin", tuttunikin ilmaisi selkeän negatiivisen mielipiteensä asiasta, että tuntuu siltä kuin paskaa vääntäisi. Homoistakin niin "kauniisti" puhutaan ruskean reiän ritareina, että ei ole touhu houkuttanut.

Nykyinen avopuolisoni on kuitenkin tutustuttanut minut tähän seksin ulottuvuuteen ja olen nauttinut :) Ennalta osasin jo varautua että voi tuntua epämääräiseltä, mutta eipä se tunnu miltään ulostamiselta tai nyrkiltä perseessä. Veikkaisin että anaaliseksiin tarvitaan mies, joka itse tietää missä asennossa anaaliseksiä voi harrastaa ja että sisälle tullaan hellästi ja kuunnellaan puolison tuntemuksia. Siitäpä juuri se luottamus, ventovieraan kanssa tuskin olisin lähtenyt anaaliseksiä sinkkuna harrastamaan.

Liukuvoiteet on hyvä olla, ja joskus kärsivällisyyttä, kiire ei kannata olla, mutta on niitäkin kertoja itsellä kun toiminta ei niin innosta, jos ei ole tarpeeksi rentoutuneena tai muuten jos tuntuu hieman liikaa, silloin kannattaa turvautua normiseksiin. Kerran kävi niin että olin itse saanut orgasmin, mutta halusin että vielä mieskin saa vaikka minua alkoi sattumaan, joten annoin yhdynnän jatkua. Seuraavien parin päivän ulostamiskivuista viisastuneena päätin että en anna itseeni vähääkään sattua normiseksissä tai anaaliseksissä. Eipä ole sattunutkaan sen jälkeen, omaa typeryyttäni oli etten sanonut kivusta puolisolleni.

Anaaliseksi harvoin tuntuu ulostamiselta, se tuntuu vaan erilailla kiihottumiselta. Se on erittäin nautinnollista ja olen saanut sen avulla voimakkaampia orgasmeja. Ja anaaliseksiä harrastavat miehet varmasti nauttivat kun reikä on tiukempi.

Miehestä tällainen naisen ja itsensä kiihottaminen ei homoa tee. Todella ihmeellinen väite. Ne jotka miettivät anaaliseksin aloittamista, kannustan kokeilemaan. Eikä anaaliseksi johda ulostus- ja kusemispuuhiin seksissä, me emme sellaisesta innostu, ei ole meidän juttu.

Anaaliseksi on nautinnollista ja siinä asennot ovat hieman erilaisia, suosittelen =)
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
catwoman71
olen pari kertaa kokeillut, seurustelin aikoinani Palestiinasta kotoisin olevan muslimimiehen kanssa ja heillähän on aika tavallista tämä peppuseksi jopa ennen avioliittoa, näinhän se morsian säilyy impenä....suostuin kokeilemaan ja yllätyin.. se ei ollut inhottavaa, likaista, ei käynyt kipeää, oikeastaan se oli ihan jännän tuntoista mutta en silti sitä jatkuvasti harrastaisi ja nykyisen (suomalaisen) aviomiehen kanssa en ole kokeillut koska miehelle peppuseksi on jotenkin tabu -kuulema homoilua :LOL:
 
olen ja on ollut kivaa, partneritkin tykännyt.

kaikille teille joiden mielestä "vain homot panee takaluukkuun!!111":
samalla logiikalla vain lesbot nuolevat vaginaa. lopettakaa heti moinen homostelu.

kaikille teille joiden mielestä "ei penis kuulu sinne!!!!":
hienoa. penis ei myöskään kuulu suuhun. suihinotot on sitten off limits. muuten olette luonnottomia ja iljettäviä perverssejä.

ja lopuksi teille, jotka viisaasti tuumivat "sieltähän tulee kakkaa, hyi":
jaa. pidetään kuitenkin mielessä, että vaginasta tulee vauvoja. kummastahan on enemmän riesaa esim. sun olohuoneen lattialla? kakan voit nakata muovipussiin ja kiikuttaa roskikseen. teepä sama temppu vauvalle niin olet iltasanomien otsikoissa ja seitsemän vuotta linnassa.
 
B) B) =) Kyllä anaali oikein tarjoiltuna ja käytettynä on hieno kokemus.Parempaa vielä kun naisystävä sen teki kesken selän hieronnan varovasti liukkaalla kädellä,mikäli rohkeus riittää suosittelen sillä sitä ei heti unohda :saint:
 
En oo, vaikka mieli on tehny kokeilla. Naiskumppaneiden kanssa ei käyny ees mielessä peppuasiat ja mies ei halua. En silti pakottas miestä/vaihtas kumppania/tekis syrjähyppyä vaan siks että tuntis millanen on sormea suurempi esine takapuolessa. Rohkenen jopa väittää että en nauttis siitä jos se ei tapahtus ihmisen kanssa johon luotan ja jota rakastan. Vaikka mistäpä sen tietää. :ashamed:
 
Muutama kerta ukon kanssa kokeiltu on. Ihan miehen halusta , ei siis minun ideani. Ei tunnu minusta hyvältä eikä kalua olla kokonaan sisään tungettu (ONNEKSI..!!), mutta kyllä tuo ymmärtää sentään kivun hälventämistä ajatellen hieroa oikeista paikoista ja siirtää mehuja sinne missä niitä tarvitaan ;)
 
vierailija
Vetoaminen tuohon estoisuuteen on jotenkin outoa. Mun mielestä siinä omassa seksuaalisuudessa on hyvä olla ne rajatkin. Ei mua kiinnosta kultasuihkut eikä paskaleikit, siihen suuntaanhan tuo on menossa, että kohta kaikkien on pitänyt lähes kaikkea kokeilla. Paneskelkoot perseeseen he jotka tahtovat, mutta mun anusaukkoni on vain exit only. Pitemmän päällehän se vaurioittaa sisempää sulkijalihastakin, eikä se perseen limakalvokaan ole jatkuvaa jyystämistä varten kehitetty. Enkä koe edes jääväni mistään paitsi. Eli vastaus on EN ole harrastanut anaaliseksiä.
Se on homojen hommaa ja täysin sairasta ja luonnotonta. Kaiken maailman friikit yrittää sitä normalisoida. Hyi helvetti
 

Yhteistyössä