G; Oletko mustasukkainen?

Vivian
Olen perusluonteeltani mustasukkainen, mutta mieheni ei anna siihen mitään syytä. Eikä kukaan ole häntä yrittänyt iskeä, onhan hän naimisissa. Ja vaikka yrittäisikin, niin tuskin mieheni sitä edes tajuaisi. :) Mieheni ei käy vapaa-ajallaan paikoissa joissa pyörisi "hyeenanaisia", mutta hänen työpaikallaan on oikein mukavia naisia - mutta suurin osa heistäkin naimisissa, joten ei huolta. Ja sitä paisti onhan hänellä minut! :D Poikien kanssa mies käy välillä kaljalla, mutta nämä hänen kaverinsakin ovat niin kunnollista porukkaa, että tuskin saa heistäkään "huonoja vaikutteita". :) Ihana mies mulla. :heart:
 
maissihiiri
Olen, paljon enemmän kuin mies. Tai ainakin mies ei näytä sitä. Mutta ihan silleen hyvällä tavalla minäkin. Mutta jos joku yrittäis miestäni iskeä niin kyllä menisin äkkiä väliin ja voisin sanoa sille naiselle pari kiukkuista sanaa! :D
 
Mutta eihän se sitä katso onko naimisissa tai muuten suhteessa että pystyisi alkaa flirttailee tai pettämään?Nykyään siihen ei ole mitään rajoituksia, vaikka olis 10 lasta ja kuinka hieno koti ja avioliitto tai parisuhde yleensäkin :eek:

Hienoa silti että luottamus pelaa puolin ja toisin. Mitä sitä olisikaan ilman luottamusta :/
 
Vivian
Alkuperäinen kirjoittaja Odeka:
Mutta eihän se sitä katso onko naimisissa tai muuten suhteessa että pystyisi alkaa flirttailee tai pettämään?Nykyään siihen ei ole mitään rajoituksia, vaikka olis 10 lasta ja kuinka hieno koti ja avioliitto tai parisuhde yleensäkin :eek:

Hienoa silti että luottamus pelaa puolin ja toisin. Mitä sitä olisikaan ilman luottamusta :/
Mutta miksi ihmeessä olisin mennyt naimisiin miehen kanssa, joka menee naimisiin vaikka tykkäisi edelleenkin flirttailla? Tai miksi mieheni olisi mennyt kanssani naimisiin, ellei haluaisi olla loppuelämäänsä kanssani. Meillä luvataan vain se mikä pystytään pitämäänkin, enkä todellakaan jaksa käyttää aikaani mieheni epäilemiseen - sitten sille suhteelle voisi kai jo samantien sanoa heipat, ellei luottamusta olisi? Ja kuten sanoin, mieheni ei ole flirttailija- tai iskijätyyppiä, joten ei varmaan ressukka edes tajuaisi vaikka joku hänet yrittäisikin iskeä. :D

 
äityli
En enää kun ei ole syytä. Se kun joskus miestä kävi joku yrittämässä baarissa (kävin itse naistenhuoneessa) lähinnä huvitti, tai onhan se kai kiva että muitakin kiinnostaa. Ei ole silloin syytä olla kun mies ei itse ole aktiivinen osapuoli.
 
Rukoilijasirkka
Minusta on ihana, jos kumppani saa kehuja ja tulee hyvä mieli tavallaan, jos joku häntä yrittää. saatan tulla yrittämisestä kuitenkin epävarmaksi ja kaipaan vakuutteluja, että olen hänen ykkösvalinta kuitenkin.
 
NewArtRiot
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:
Oon ollu aivan liian mustasukkanen, mutta viime aikoina on onneksi alkanu helpottaan. Ikää tulee ja suhde vanhenee, lievätkö nämä syitä..?
Alat ehkä olla itsevarmempi?
Sitäkö se onkin? =) Ihan kiva, en pientä itsevarmuutta pistäisi pahaksi!
 

Yhteistyössä