G: Onko 250 euron kengät sinusta tavallisen hintaiset?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
noe ei
kalliit kengät. mutta tuohon hintaan saa sitten varmaan laatua, jos on varaa laittaa tuon verran.

mutta tiedän että monille pikkuraha. Näille rakennusalan yrittäjille ja muille, jotka veloittavat tunnista esim. 400 euroa kun siitä saa kotitalousvähennyksen.
 
noup
juu ei tod.oo mun mielestä normi hintaset. ikinä en malttais ostaa noin kalliita kenkiä. pidän jo kalliina lapsille ostamiani talvikenkiä, jotka maksoi n.70e/lapsi. itselle en ees malttais tuon 70euron arvosia ostaa..
 
"vieras"
Riippuu kengistä. Mä ostin tuossa syksyllä Minna Parikan kengät, enkä pitänyt niitä halpoina, mutta kun ottaa huomioon kuinka ajattomat ja monikäyttöiset ne ovat ja kuinka kauan niitä tulen käyttämään, en pitänyt niitä siihen suhteuttaen myöskään kalliina. Itse ostan mieluummin laadukkaat kengät harvemmin, kuin halvat kengät usein.
 
"vieras"
Minulla omien kenkien kipuraja hinnassa lienee siinä 100€ tietämillä, lapsen kenkien kohdalla n. 70€. Siihen nähden kyllä pidän hieman turhan hintavina noita kenkiä. Jos niissä olisi jokin huippuominaisuus ja varmasti kestäisivät käytössä useamman vuoden, niin mikä ettei. Tuskin siltikään ostaisin.
 
"heips"
Mun mielestä sadan euron kengät on jo kalliit, tosin köyhänä ei ole varaa ostaa huonoa joten ostan yleensä laadukkaita (esim. ecco) kenkiä jotka pysyy hyvinä monta vuotta.
 
[QUOTE="vieras";22596787]Riippuu kengistä. Mä ostin tuossa syksyllä Minna Parikan kengät, enkä pitänyt niitä halpoina, mutta kun ottaa huomioon kuinka ajattomat ja monikäyttöiset ne ovat ja kuinka kauan niitä tulen käyttämään, en pitänyt niitä siihen suhteuttaen myöskään kalliina. Itse ostan mieluummin laadukkaat kengät harvemmin, kuin halvat kengät usein.[/QUOTE]

Jotain tällaista ajattelen myös. Kestävät hyvin huollettuina vuosia.
 
"Jaska Jokunen"
No ei normaaliostos ainakaan mulle, saisi olla jotain niin erityistä, jotka olisi pakko saada jotta maksaisin noin paljon ja sittenkin luultavasti kokisin huonoa omaatuntoa ostoksesta seuraavan vuoden. :)
 
"vieras"
kyllä on kalliit, ei tällä hetkellä/ näillä tuloilla olisi ikinä varaa.
mutta aikana ennen lapsia ja muita menoja ostin kerran 200 euron kengät. kirpaisi kyllä silloin, mutta kieltämättä ovat edelleen uuden veroiset ja todella hyvät jalassa, vaikka korkoa onkin.
 
uyjhbgrf
Hirveän hintaiset! Minulla menee raja siinä 60 eurossa, kun ostan itselleni kenkiä. 80 euroa voin ehkä kituuttaen maksaa laadukkaista nahkasaappaista, jos niiden ovh on ollut 200 egen paikkeilla ja ne on siis alessa. Lapsille en osta missään nimessä yli 20 egen kenkiä. 30 egeä on aivan max, mitä heidän talvikengistään maksan. Olen tässä miettinyt, että kuka hullu maksaa 60 tai 70 egeä lasten talvikengistä!?
 

Yhteistyössä