G: Onko miehesi myös paras ystäväsi?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Minun mieheni on ehdottomasti minun paras ja lähin ystäväni, ja väitänkin että ystävyys on pitkän ja onnellisen parisuhteen kulmakivi. Uskaltaako kukaan väittää vastaan ;) ?
 
"mii"
Yksi parhaimmista ystävistäni, mutta silti on asioita joista keskustelen ennemmin toisen parhaan ystäväni kanssa kuin mieheni. Toisaalta, keskustelen mieheni kanssa asioista joista en keskustele muiden kanssa :)
 
"hoppetossa"
Ei todellakaaan. Läheisin kyllä, hänelle ne asiat ensimmäisenä tulee kerrottua ja neuvoja kysyn häneltä. Mutta en silti ystäväksi kutsuisi, miehet ovat marsista, ei niitä voi koskaan ymmärtää, eikä miehet naisia.
 
"vieras"
Pitkän mietinnän jälkeen vastaan:ei. Mielestäni mies ja ystävä on eri asia.
Miten ne on eri asia? Mä en tajua.

Oma mieheni on todellakin paras ystäväni. Sen lisäksi hän on myös aviomieheni, rakastajani, uskottuni, elämänkumppanini, lasteni isä jne. Mutta en vois kuvitella eläväni hänen kanssaan, jos ei oltais ystäviä keskenämme.
 
jjiji
Kyllä on. Mieheni kanssa jaan kaikki asiat, varsinkin ja etenkin ne kipeimmät. Meillä on yhteisiä asioita paljon enemmän kuin muiden ystävien kanssa. Joten mies on paras ystäväni, ehdottomasti
 
"vieras"
Mä haluaisin tehdä jatkokysymyksen heille, joiden mies ei ole paras ystävänne.

Millainen teidän paras ystävänne sitten on? Kerrotteko hänelle enemmän juttuja, teettekö yhdessä enenmmän, vai kuinka tuo "paremmuus" näkyy? Ettekö vaan tunne, että mies seisoo vierellänne aina (kuten parhaan ystävän kuuluukin.)
 
"Johanna"
Kyllä on. Mieheni kanssa jaan kaikki asiat, varsinkin ja etenkin ne kipeimmät. Meillä on yhteisiä asioita paljon enemmän kuin muiden ystävien kanssa. Joten mies on paras ystäväni, ehdottomasti
Peesaan. On toki joitakin asioita joita en mieheni kanssa jaa, mutta niitä en jaa sitten kenenkään kanssa. Mutta mieheni tuntee minut, vahvuuteni ja heikkouteni kaikkein parhaiten, samoin minä hänen. Ja kuten tuossa aiemmin sanoin, miehelläni on mooonta muutakin roolia elämässäni, mutta kaikkien niiden lisäksi hän on myös ehdottomasti paras ystäväni.
 
"Jenis"
[QUOTE="vieras";22435544]Mä haluaisin tehdä jatkokysymyksen heille, joiden mies ei ole paras ystävänne.

Millainen teidän paras ystävänne sitten on? Kerrotteko hänelle enemmän juttuja, teettekö yhdessä enenmmän, vai kuinka tuo "paremmuus" näkyy? Ettekö vaan tunne, että mies seisoo vierellänne aina (kuten parhaan ystävän kuuluukin.)[/QUOTE]

No, mun paras ystävä on nainen, ja me tehdään keskenämme naisten juttuja. Mies taas on mies, ja me tehdään keskenämme juttuja joita mä en tee muiden kanssa ;)
 
Leukistinen aksolotli
Mä oon kertonut mun miehelle kaikki mun noloimmatkin jutut ja se tietää musta kaiken. Se on nähnyt, kuinka pusken lapsia sisältäni, tai kun itken, ja se on pitänyt mun hiuksia, kun mä oksennan. se on pitänyt mua sylissä, kun mua on loukattu ja etsinyt mua yöllä kadulta.
 

Yhteistyössä