G: Onko sellasia palstalaisia joita haluaisit fb kavereiksesi?

Alkuperäinen kirjoittaja mum84:
Mä otan fb kaveriksi yleensä vain kavereitani ja sukulaisiani, en siis näitä joiden kanssa olen vuonna nakki ollut samalla historian kurssilla jne. mutta en muistanut enää edes nimeä.
Näin se mullaki meni joskus :D Joku aika sit PalstaVasarana huutelin täältä kamuja ittelleni ja heitä taitaa nyt suurin osa miun kamuista ollaki. Ei oo pienintäkään aikomusta vuotaa tärkeitä asioita nettiin, joten.. :wave:
 
Kyllä voisin halutakin, mutta onhan se aina sellainen nolo paikka toiselle jos täytyy kieltäytyä, enkä halua että kukaan velvollisuudesta minua kaveriksi ottaa. Olis vaan kiva jutella joidenkin ihmisten kanssa palstan ulkopuolellakin ja tietenkin nähdä mitä heidän elämässään ihan oikeasti tapahtuu =) Mutta on mulla jo monta palstaystävää siellä ja hyvä niin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
mulla on kyllä paljon plussalaisia kaverina fbssä, kun ovat tuttuja irl myös... =) mut ei lisä pahaa tekisi :D
Just fb:tä selatessa mietin, että oletko ilmoittautunut powerin tapahtumaan siellä? Mä jo ilmoittauduin. Tiedä, vaikka nähtäis Oulussa. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Kyllä voisin halutakin, mutta onhan se aina sellainen nolo paikka toiselle jos täytyy kieltäytyä, enkä halua että kukaan velvollisuudesta minua kaveriksi ottaa. Olis vaan kiva jutella joidenkin ihmisten kanssa palstan ulkopuolellakin ja tietenkin nähdä mitä heidän elämässään ihan oikeasti tapahtuu =) Mutta on mulla jo monta palstaystävää siellä ja hyvä niin :D
No me tiedetään toisemme jo av:lta, että eikö se ollut jo aikakin esittäytyä oikeilla nimillä. :D Vaikka tumput stondaten. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Kyllä voisin halutakin, mutta onhan se aina sellainen nolo paikka toiselle jos täytyy kieltäytyä, enkä halua että kukaan velvollisuudesta minua kaveriksi ottaa. Olis vaan kiva jutella joidenkin ihmisten kanssa palstan ulkopuolellakin ja tietenkin nähdä mitä heidän elämässään ihan oikeasti tapahtuu =) Mutta on mulla jo monta palstaystävää siellä ja hyvä niin :D
No me tiedetään toisemme jo av:lta, että eikö se ollut jo aikakin esittäytyä oikeilla nimillä. :D Vaikka tumput stondaten. :xmas:
Aivan ja pyllyt hyllyen :D
 

Yhteistyössä