G:Onko sinulla mitään näistä sairauksista?

  • Viestiketjun aloittaja Galluppia
  • Ensimmäinen viesti
Mulla on todettu lapsena atooppinen iho joka on ollut vuosia oireeton, siis murrosikä-30v. mutta vuoden sisään on taas alkanut oireilemaan. Lääkityksenä tavallinen perusvoide ja syön ihon kutinaan antihistamiinia. Seuraavan kerran kun tulee asiaa lääkäriin niin pyydän reseptillä parempaa rasvaa..
Ootko muuten kokeillut tervavoidetta atooppiseen ihoon? Toimii mulla,kunhan ei jatkuvasti rasvaile :)
 
"Helena"
[QUOTE="Helena";29333638]Paniikkihäiriö
Ahdistuneisuus
Sosiaalinen fobia
Endometrioosi
Migreeni

Ei atopiaa, mutta herkkä iho.

Olen myös alkoholisti. Raitistunut.[/QUOTE]

Ei lääkitystä ellei satunnaisesti otettavaa Propralia lasketa.
 
"Shesie"
Paniikkihäiriö. Pärjään nykyään ihan hyvin, kun osaan hallita kohtauksiani paremmin. Lääkitykseen en ole suostunut, vaan ennemmin luovuin kofeiinista ja alkoholista lähes kokonaan. Ja onnekseni tuo valinta on auttanut kohtauksiin.
 
"kolmen äiti"
Bruksismi ->yökisko käytössä
Tension neck -> ainainen päänsärky ja niskat jumissa
migreeni -> ei estolääkkeitä matalan verenpaineen takia, kohtauslääke, aina särkee päätä ja se risoo ja väsyttää
Menieren tauti -> ei lääkitystä, välillä tämän vuoksi tinnitys ja huimausta, pahoja kohtauksia ei ole onneksi ollut pitkään aikaan

Jos joku keksisi toimivan ratkaisun krooniseen päänsärkyyni niin olisin enemmän kuin kiitollinen ja onnellinen. Venytys, jumppa ja hieronta eivät ole tepsineet :/
 
....
-paniikkihäiriö
-jokin muu

Miten pärjäät/lääkitys?
Lievä paniikkihäiriö, joka tosin on nyt ollut tauolla, ei ahdista ollenkaan niin paljoa ku joku vuos sitte kun söin lääkkeitäkin siihen.

Toinen tauti on psoriasis, joka on sekin niin lievä (yks läntti) etten hirveästi siihenkään jaksa lääkkeitä pistää. Pari vuotta sitten laitoin aktiivisesti kortisonivoidetta ja kyllähän se paranikin kivasti, mutta samaan syssyyn tuli suunympärysihottuma, joten päätin että mieluummin ihottumaläikkä jalassa kuin märkivää ihottumaa naamassa :D
 

Yhteistyössä