G: Onko sulla tatuointia

  • Viestiketjun aloittaja sundd
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Yksi löytyy käsivarresta. Aion ottaa ainakin vielä yhden toiseen käsivarteen, ehkä joskus kolmannenkin jonnekkin (kaulaa olen miettinyt jos sinne laittaisi), mutta aika näyttää sitten.
 
Nilkassa ja niskassa skorpioni, käsivarressa korttipakan ässät ja molemmissa pohkeissa hevosenkenkä ja liekkejä, jotka tosin on vähän keskenkin vielä.
Kuudes on suunnitteilla.

Ihanaa olla niin white trash, että voi tehdä mitä huvittaa, eikä tarvii miettiä onko joku parempi ihminen asiasta jotain mieltä, ja mitä mieltä. <3
 
mulla
Rinnassa vasemmalla puolella, hieman menee solisluun päälle. Mietin tatuointia useita vuosia, on ollut iholla nyt parisen vuotta ja yhä tykkään siitä tosi paljon! Hiljattain olen alkanut miettiä toista, mutta mulla on aikaa suunnitella sitä rauhassa, tiedän jo aiheen! EHKÄ vuoden-parin päästä käyn ottamassa <3

Olen malttamattomampi lapsienkin hankinnassa kuin tatuoinneissa :D Toisaalta oon just sellanen että kyllästyn kuviin helposti ja pienet viat häiritsee, joten kuvan täytyy olla JUST eikä melkein.
 
Olen malttamattomampi lapsienkin hankinnassa kuin tatuoinneissa :D Toisaalta oon just sellanen että kyllästyn kuviin helposti ja pienet viat häiritsee, joten kuvan täytyy olla JUST eikä melkein.
Itse harkitsin tatuoinnin ottamista 6 vuotta kunnes toteutin asian. Loppuelämän asia niin ei kannatakaan hötkyillä, vaikka laserilla saa nykyään ihan ookoosti tatuoinnin pois. :)
 
Professional Griefer
Joo käsissä, selässä, jaloissa ja sormessa. Kaikennäkösiä.

Nykyään on uniikkia, jos sinulla EI ole tatuointia.. niin ne ajat ja muodit ja trendit muuttuu...
 

Yhteistyössä