G: Onko tällä palstalla jäänyt erityisesti mieleesi jokin tapaus?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras."
  • Ensimmäinen viesti
ggggg
Tytsi, vrs ja ninaTT:n outo sekoilu kun vrs lopulta paljasti tytsin puuhat tai siten kuinka hän ne koki. Vrs saisi tulla takaisin "totuuksineen" siitä, minkälainen on huono äiti....
 
jhfjhgf
Kaupunginvaltuutetun tyttäen ketjut, joissa pui isäänsä "huijannutTA" naista,isäänsä oli hyväksikäytetty ja lapsikin oli siitä suhteesta tullut ja sekos tytärtä korpesikin.
 
"sipsi"
Kaupunginvaltuutetun tyttäen ketjut, joissa pui isäänsä "huijannutTA" naista,isäänsä oli hyväksikäytetty ja lapsikin oli siitä suhteesta tullut ja sekos tytärtä korpesikin.

Tämä juuri, eli minun top3:

1. Kunnanvaltuutentun kompastuminen sepalus auki nuoren naisen päälle, jolloin tämä tuli raskaaksi

2. Puita nylkyttävä mies

3. Pyyheraskaus
 
muisteloo
[QUOTE="Joojoo";29649672]Mikä on Mummeliisan meltdown-ketju?
Itse tyypin kyllä tahtoisin takaisin palstalle.[/QUOTE]

Se ketju taidettiin poistaa.
Muistaakseni se meni niin, että aluksi oli puhetta pedofiliasyytöksistä lestadiolaisia kohtaan. M tuli ketjuun mukaan (hänellä oli omien sanojensa mukaan joku kytkös ko. lestadiolaisyhteisöön) ja mainitsi nimeltä HS:n toimittajan, joka oli hänen mielestään kohdellut kyseisiä ihmisiä kaltoin ja väitti hankkineensa suhteillaan tälle toimittajalle potkut tai jotain siihen suuntaan. Kyseinen toimittaja oli ja on edelleen HS:n palkkalistoilla, ja kun tästä huomautettiin M:lle, hän sai siitä hirveät kilarit ja aamuyön tunteina syytteli kyseistä toimittajaa vaikka mistä, aika vakavista jutuista. M:llä oli tuolloin muutenkin vähän, köh, sanotaanko suuruudenhullut jutut. Tuon ketjun jälkeen poistui dramaattisesti palstalta.
Keskustelua aiheesta:
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2231749-mihin-se-mummeliisa-nyt-havisi/sivu3.html
 
Kukas se oli, kenellä oli jenkeissä se syöpäsairas mies? Laittoi kuvia "miehestään", jonka joku tunnisti muistaakseni joksikin näyttelijäksi, joka oli kaikenlisäksi homo :D Yritti sitten esittää, et se oli sisäpiiri vitsi ja julkaisi uusia kuvia miehestään, jotka ei jostain syystä vakuuttanut ketään..Mies tuli kuulemma Suomeen, mutta sitten en muista lukeneeni enää mitään juttuja..:rolleyes:
 
Ei voi unohtaa ketjua, jossa jätkä oli vihainen Pintelille, joka oli saanut jätkän numeron toiselta palstalaiselta palstatapaamisessa. Vieläkö on palstatapaamisia järjestetty?

Palstapaitaepisodiakaan ei voi unohtaa.

Myös on jäänyt mieleen ketju, jossa (nikkiä en muista enkä sairautta) pienen potilaan hurjista sairaala-ajoista ja ei tainnut pikkupotilas niistä selviä.

Ja mikäs Rovaniemen naisen nykyinen nikki olikaan... vauva kuoli ja täälä kerättiin kolehtia hautajaisia varten ja mihin se raha päätyikään...
 
Ei voi unohtaa ketjua, jossa jätkä oli vihainen Pintelille, joka oli saanut jätkän numeron toiselta palstalaiselta palstatapaamisessa. Vieläkö on palstatapaamisia järjestetty?

Palstapaitaepisodiakaan ei voi unohtaa.

Myös on jäänyt mieleen ketju, jossa (nikkiä en muista enkä sairautta) pienen potilaan hurjista sairaala-ajoista ja ei tainnut pikkupotilas niistä selviä.

Ja mikäs Rovaniemen naisen nykyinen nikki olikaan... vauva kuoli ja täälä kerättiin kolehtia hautajaisia varten ja mihin se raha päätyikään...
Rollolainenhan se taitaa olla, itse en vielä tuolloin palstaillut, mutta oon jotain ketjuja lukenut aiheesta.
 
Ainaharmaa
Heiliä tarkoitin. Tuhopoltti itsensä ja lapsensa :( :(

Myös jonkun ampumisjutun (oliko Prisma) luin palstalta reilusti ennen kuin se tuli lehtiin. Lähes reaaliajassa.

Pannuhuoneessa oleva pariskunta jäänyt mieleen myös
 
"tiina"
Tinja ja lissu ja mies heidän välissään.
Tämä on minullekin jäänyt mieleen.

Toinen on se, jossa mies suurinpiirtein raiskaa vaimoaan, kun ei välitä tämän kivuista yhdynnässtä ja kourii kovakouraisesti, kun vaimo ei heti kostu. Sen jälkeen vaimo ei pysty kunnossa kävelemään tuskissaan pariin päivään. Vaimo vielä puolusteli miestään ja kuvitteli käytöksen olevan normaalia.
 
Tinja ja lissu on mulle vieras, kertokaa lisää?

ja en heilistäkään tiedä?

Sitä ketjua myös ei unohda, jossa masentunut äiti yritti itsaria. Palstalla oltiin huolissaan ja joku onnistui soittamaan hänelle apua, josta hän ei jälkeenpäin tykännyt yhtään. Onkohan hän vielä palstalla / mitä hänelle kuuluu?
 
muistelija
[QUOTE="tiina";29649916]Tämä on minullekin jäänyt mieleen.

Toinen on se, jossa mies suurinpiirtein raiskaa vaimoaan, kun ei välitä tämän kivuista yhdynnässtä ja kourii kovakouraisesti, kun vaimo ei heti kostu. Sen jälkeen vaimo ei pysty kunnossa kävelemään tuskissaan pariin päivään. Vaimo vielä puolusteli miestään ja kuvitteli käytöksen olevan normaalia.[/QUOTE]

Joo, tämä on aika tuore juttu, tosi ikävä kaikkiaan. Teki mieli ajatella, että se oli trolli.
 
"Heidi"
Tinja ja lissu on mulle vieras, kertokaa lisää?

ja en heilistäkään tiedä?

Sitä ketjua myös ei unohda, jossa masentunut äiti yritti itsaria. Palstalla oltiin huolissaan ja joku onnistui soittamaan hänelle apua, josta hän ei jälkeenpäin tykännyt yhtään. Onkohan hän vielä palstalla / mitä hänelle kuuluu?
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2280920-miehella-unohtui-fb-auki-ja-mita-mun-pitaisi-ajatella/

Tässä Tinjan Lissu-ketju.
 

Yhteistyössä