G: ostatko ALE ruokaa?

siis juuri näitä esim. Prisman -30% ruokia?

itsellä tulee ostettua paljonkin jos on jotain sellasta mitä meillä syödään =)

ku mä en vaan ymmärrä et joitakin hävettää ostaa noita :eek: :/
miksi ihmeessä?
kyllä kai mä ostan mielummin edullisesti jos sitä vain on tarjolla,samaa tavaraahan se on kun vieressä oleva normaali hintanenkin :D


ja tää et joku ostaa näitä ale ruokia ei tarkota minusta köyhyyttä niinkuin jotkut väittävät :headwall:
 
Penninpyörittäjä
Tuskin ne rikkaat alesta ruokiaan ostaa, mutta oma itsetunto kyllä kestää ostaa -30% -ruokia. Siinä säästää itse mukavasti ja ei mene ruoka roskikseenkaan.

Kaikkea mahdollista ostan halvennuksella, harvemmin kuitenkaan ehkä lihaa, koska itsellä on tapana ostaa lihaa kaappiin "varoiksi", eli en heti käytä pois.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Penninpyörittäjä:
Tuskin ne rikkaat alesta ruokiaan ostaa, mutta oma itsetunto kyllä kestää ostaa -30% -ruokia. Siinä säästää itse mukavasti ja ei mene ruoka roskikseenkaan.

Kaikkea mahdollista ostan halvennuksella, harvemmin kuitenkaan ehkä lihaa, koska itsellä on tapana ostaa lihaa kaappiin "varoiksi", eli en heti käytä pois.
Ostaa ne! =)
Jotkut rikkaat on oikeasti TOSI pihejä :whistle:
Mun isovanhemmat isän puolelta on suht varakkaita, muttei se kyllä missään näy. KAIKKI mahdollinen ruoka ostetaan alesta ja kaikki muukin, mitä ikinä tarvitsevatkaan.

Yksi tosi rikas mies koitpuolessa käy kaupoissa ihan vaan kuljeksimassa ja katsomassa, mitä toiset ostaa ja herkuttelee ns. silmillään, kun ei itse raaski :D
 
Penninpöyrittäjä
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Jotkut rikkaat on oikeasti TOSI pihejä :whistle:
Mun isovanhemmat isän puolelta on suht varakkaita, muttei se kyllä missään näy. KAIKKI mahdollinen ruoka ostetaan alesta ja kaikki muukin, mitä ikinä tarvitsevatkaan.
No pennissä on miljoonan alku, jne. mutta jos itse nyt lotossa voittaisin, niin en mä hintalappujen perusteella jättäisi jotain poronkäristystä ostamatta. :D Yleisesti ottaen köyhemmälle ostopäätökseen voi vaikuttaa paljonkin se, onko alennuksessa vai ei. Rikas voi toki halutessaan ostaa halvempaa, mutta köyhän on joko pakko ostaa halpaa, tai ei osta ollenkaan (vaikka sanotaan, että köyhällä ei ole varaa halpaan, mutta pätee mielestäni vain autoihin).
 
suurperheen äiti
Ostan. Viimeksi ostin eilen kirjohisuikaleita -50% kermahunajamarinadissa. Ja taivas miten hyvää oli uusien perunoiden ja tuoreen patongin kanssa.

Harmitti ihan etten ostanut pakkaseen varastoon. Ostin sellaisen satsin, mikä meni kerralla.

Pakkaseen oon ostanut monestikin. Meillä on pitkät kauppamatkat niin pakkasessa on hyvä olla jotain hyvää jemmassa.
 
Penninpöyrittäjä
Alkuperäinen kirjoittaja suurperheen äiti:
Ostan. Viimeksi ostin eilen kirjohisuikaleita -50% kermahunajamarinadissa. Ja taivas miten hyvää oli uusien perunoiden ja tuoreen patongin kanssa.
Kiitti tästä! ;D *laskee nälkäisenä minuutteja ruokatuntiin*
 
Ostan. Jos siis on tyrkyssä jotain sellaista, mitä muutenkin olisin ostamassa.
Harvoin mitenkään extempore pelkästään siksi, että on halpaa.

Ei siinä mun mielestä mitään noloa ole. Jos mä olen siitä jostain samasta läskinkappaleesta tänään tekemässä ruokaa, mulle on ihan yksi lysti onko se parasta ennen huomenna vai viikon päästä.

Harmi sen sijaan on, jos se menee roskiin siksi ettei kukaan kehtaa lastata sitä kärryynsä. Se on tuhlausta se.
 
sirmu
Ostan lihaa joo. Kalaa en ostaisi ikinä, tuoreessa muistissa oliko se nyt Oulun seudulla tehty tutkimus pakatuista kalatuotteista, joista puolet oli pilalla jo ennen viimeistä myyntipäivää, yöks.
 

Yhteistyössä