G: Paino ja kuppikoko?

  • Viestiketjun aloittaja läskit persiissä
  • Ensimmäinen viesti
En mä sua tarkoittanutkaan vaan Lodea ja siinäkin sitä ettei hänen rinnat näytä ylisuurilta.
Joo, ei näytä minustakaan ylisuurilta. Ihan sopivat ovat tähän runkoon ja niinkuin joku sanokin, tuo 300g per tissi on aika normisettiä noissa silareissa.

Ja Changesta olen yleensä liivejä ostanut, siellä koko on se 65E. Calvin Kleinilta ostin myös vähän aikaa sitten yhdet liivit postimyynnistä, ovat kokoa 70D ja ovat kyllä sitten taas vähän turhan ahtaat. : / Eli ehkä "normaalikokoisista" rintsikoista, jos noin voi nyt sanoa, koko olisi varmaan 65DD. Lumingeriesta olen ostanut tuota kokoa ja on aika passeli.
 
changen liivit on kuulemma pienemmät yhtä kokoa kun perus liivit.
mutta mitä oon itte tilannu trinealta ja isabelle liikkeistä niin myös siellä mun koko on tuo sama.
muualta en löydä liivejä,jos sattuiskin löytään 65 ympäryksellä olevia ni ei oo kuppi sopiva. isoin varmaa on D.
Totta tämä. Ensinäkään tuolla ympäryksellä 65 ei tahdo löytyä kokoja paljon mistään (mikä on aika jännä, koska todellisuudessa olisi varmasti yllättävän monelle passeli ympärysmitta). Saati sitten isomaa kuin sitä ctai d-kuppia. Jossain henkkamaukallakin taitaa ne koot loppua siihen c:hen vai?
 

Yhteistyössä