G: Paino ja kuppikoko?

  • Viestiketjun aloittaja läskit persiissä
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="hmmm";22670842]Kuulostaa vähän kohtuuttomilta sun silarit. Miksi niin isot jos oot noin hentovartinen? :)[/QUOTE]

Ehkä kuulostaa, mutta ovat yllättävän sopusuhtaiset. :) Kokokin kuulostaa isommalta, kuin mitä todellisuudessa onkaan. Rinnanalusmitta kun on aika pieni.
 
50kg
onpa teillä paljon tissiä.... mulla A 75. ei edes raskaus ole kasvattanu rintojani. imetys kyllä paisutti rinnat D-kuppiin asti mutta lopetuksen jälkeen ne on taas A-kuppia välillä sekin tuntuu liian isolta...
 
[QUOTE="enni";22670934]Minkä mallisia liivejä käytät et ne nahat ei pullahtele yli ja asettuu kauniisti? Mulla vähä sama ongelma...[/QUOTE]
Lindexiltä jus ostin sellasta balconette mallia EllaM-malliston liivit. Ne muotoilee rintaa tosi hyvin.:)
 
IhaNainen harmaana
[QUOTE="hmmm";22670842]Kuulostaa vähän kohtuuttomilta sun silarit. Miksi niin isot jos oot noin hentovartinen? :)[/QUOTE]

Ei ne oikeasti ole noin isot, oon nähnyt kuvia. :) Täällä taitaa suuri osa posukasta käyttää changen liivejä, siks kuppikoot on niin isoja. Mullakin on liivien koko tällä hetkellä 70F, mutta ei ne oikeesti oo isot, miesten arvioimana korkeintaan c-kuppi. :D
 

Yhteistyössä