G:paljonko lapsenne saavat lahjoja sukulaisilta jouluna?

Määrällisesti ja rahallisesti mitattuna? Meillä saavat muutaman paketin, ehkä sellaisia parinkympin arvoisia per kappale,yleensä sukulaiset antavat rahana ennemmin lahjat kun eivät oikein tiiä mitä ostaisivat. Ihan hyvä niin, koska tavaraa on jo niin paljon ja lisää tulee kun olen lelu/vaatefriikki. :ashamed: :snotty: :whistle: :whistle:
 
Meillä saa ihan hirveesti, miehen suvun puolelta. Mun suvun puolelta tulee lähinnä sellanen normimäärä mutta miehen suku ostaa paljon ja kalliita lahjoja. Tyttö on ainut pikkuinen joten häntä sitten hemmotellaan...

Isoisovanhemmat pelkästään käyttävät sen 100 euroa.. :eek:
 
Ei paljon mitään,paitsi jotain halpisleluja,jotka hajoo heti tai liian pieniä vaatteita...Aattelin että vois sanoa ettei tarvitse ostaa mitään,kun eivät kysy mitä tarvitsevat/toivovat.Aina tulee ihan turhaa krääsää vaan.
 
AAM
sanottiin että leluja ei kiitos jos siis ei muuta keksi.. kirjoja saa tuoda niit ätuo lukee puhki kaikki tai selailee kun alle kaksi on :D vaatteita koko sanottan ja kaikki kelpaa... lähinnä pyydetään mitä tarvitaan jos ei lahjanantaja itse osaa keksiä.

*vastaanpa kysymykseen vielä :ashamed: no viimeksi tuli varmaan toista sataa kun lahjojen arvon summaa*
 
Millipidetär
molemmat isovanhemmat ostavat yhden lahjan jonka arvo noin 50e, kummitäti noin 30e, kummisetä maksimissaan kympillä, äidin isovanhemmat satsaavat joku 50e, isän isoäiti 10-20e, sisarukset molempien vanhempien joku 50e ja muut tutut ja sukulaiset 50e, sanoisin että lapsemme saa ulkopuolisilta 300e edestä lahjoja, viime jouluna ostimme itse 6 lahjaa lapselle (arvo 85e), lapsi sai yli 30 pakettia joissa monta lahjaa sisässä...alle 2-vuotias ei niistä kauheasti piitannut.
 

Yhteistyössä