G: Paljonko maksaa kampaamoreissusi?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Annu
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Annu:
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen vaan:
Miksi niin moni teistä värjää hiuksiaan?
Mulle se maantie ei ole vaihtoehto, siis väri :). Ihana saada hiuksiin kiiltoa ja eloa!
Ok. Todella harvoin vaan olen nähnyt onnitunutta värjäystä hiuksissa. Useimmiten "uusi väri" ei sovi ihmiselle ollenkaan. Kotivärjäyksistä puhumattakaan.
Niin, kotivärjäys ei munkaan mielestä ole hyvä vaihtoehto. Tulos harvemmin on tasainen, jos itse värjää. Toki jos on ammatti-ihminen apuna, niin voi onnistua. Itse värjätyt hiukset yleensä näyttävät myös siltä...

Ammattilaisen käsissä värjäys kyllä täysin onnistunut. Tietty kannattaa vähän miettiä missä värjää ja mikä väri itselle sopii. Mulla musta ei sovi, enkä hiuksiani sellaisiksi värjäisi.

Oletko sinä hiusten suhteen luomu?
 
Pelkkä leikkaus noin 28-30e ja moniväriraidat ja leikkaus 80e, mutta niin IHANA kampaaja että sen vuoksi maksan enemmin vähän enempi(ja ajan 120km/suunta) kuin että kävisin omalla paikkakunnalla jossa on tasan yks malli: pottatukka :x
 
Hiustenleikkaus 11 ? ja permis plus leikkaus puolipitkiin hiuksiin 52 ?. Ei oo kallista! =) Niin, värjätä mun ei tarvi, kun on väriä ihan omasta takaa. Joskus laitan kotona jotain kevytsävyä, joka korostaa omien hiusten väriä. En lähtis tollasia summia (60-100 ?) kampaajalle maksamaan värjäyksestä!
 
pinni
Kun en viitsi tyhjästä maksaa.Toistaiseksi kampaamoreissuilla ei kovin hääviä vastinetta rahoille ole tullut.Kampaajilta on puuttunut asenne ja näkemys.Olen antanut vapaat kädet ja kukaan ei ole uskaltanut tehdä mitään. Leikkaan siis itse etutukan mieluummin kun maksan n.80 e kampaajalla.
 
tossuliini
viimeksi vuosi sitten kävin ottaa permiksen, maksoi 47 euroa, mies värjää mun hiukset kun ostan ite värin ja se on kohta ajankohtainen eli 1,5 viikon päästä ja ens kuun puolessa välissä mulla on kampaajalle aika kun tehään kampaus mun synttäriaamuna
 
Viimeksi meni vain 20 euroa ja aikaa meni 20 minuuttia. Eipä tehnytkään muuta kuin tasasi hiusten latvoja. Sitä aikaisemmalla kerralla menikin sitten 95 euroa vai oliko peräti tasan 100 euroa kun leikkasi, laittoi raidat ja väriä.
 
Mie
15 egee leikkaus. Itse otan hintaa 5 egee/puoli tuntia, kun leikkaan, värjään tai kampaan kamujen hiuksia. Joku tietysti sanoo, et kavereilta ei sais ottaa hintaa, mutta olen monen vakikampaaja ja ammattilaisaineet ja välineet on, niin otan sen verta et saan nuo kulut korvattua.
 

Yhteistyössä