g: paljonko paino noussut raskauden aikana ja missä ajassa pääsit entisiin mittoihin?

itsellä eka raskaus toi melkein 20kiloa joista vielä 8 jäi toiseen raskauteen josta tuli 12kiloa lisää...noista kiloista sitten n 5 jäi runkoon... nyt kolmas raskaus menossa ja paiano asiat huolestuttaa..minulla se ei "yksin" vaan katoa mihinkään :headwall:
 
Ekassa raskaudessa (kaksoset ) +16kg joista miltei kaikki jäi säiraalaan ja olin pian omissa mitoissani.
Toisessa +10kg joista sairaalaan jäi vain vauvan paino ja loput +6kg oli tiukassa kiinni ja vaikka imetin niin jouduin alkaa keventämään ruokavaliotani jne. jotta sain kilot tippumaan!
Ehdin juuri vanhoihin mittoihin kun tulin uudestaan raskaaksi ja nyt tullut +3kg ja rv 18 meneillään!

Itse luotin edellisessä raskaudessa siihen että imetys laihduttaa ja söin sen vuoksi surutta niin paljon kuin mieli mitäkin teki!
Nyt tiedän että se ei omalla kohdalla laihduta ja nyt oonkin yrittäny pitää itseni kurissa, tosin eipä tuo oikein tahdo onnistua ;)
 
Mulle ekasta tuli 23 kg ja sain ne reilussa vuodessa kaikki pois. Tokasta tuli samat 23 kg ja niistä jäi 4 kg, kun jo rupesin oottamaan kolmatta kakkosen ollessa 8 kk. Sain 3 vkoa sitten keskenmenon ja nyt yritän pudottaa tota 4 kiloa, josta kerkeisin ennen kuin tärppää seuraavan kerran.
 
Mulla esikoisesta tuli 16kg ja 2,5kk meni niin painoin saman verran kuin ennen raskautta ja miinukselle menin puoli vuotta synnytyksestä. Nyt toinen raskaus alullaan ja nyt jo kiloja kertyny pari lisää,niin oli kyl esikostakin...keräsin kiloja kunnes sit loppumetreillä alko tahti hidastuu...mistä lie johtuu,normaalisti kuulun ihmisiin jolla ei hevin paino nouse...
 
Mulla ekasta tuli 20kg, ja kesti se 1v 7kk. Just enneku tulin uudestaa raskaaksi ni sain siis noi kilot vasta pois. :D Nyt rv 15+0 ja n. 2kg tullut. Esikoisesta rv 17+3 (neuvolakortisti katsoen) oli tullut 5kg. Eli aikas hyvin oon nyt pitäny kurissa vielä ainaki tota painon nousua. :D
 
Ekasta mulla tuli +23kg, mutta lähtöpaino oli 48kg. Noin puolessa vuodessa olin suht lähtöpainossa takasin. Painoa kuitenkin rupes pian tulemaan pikkuhiljaa lisää, ja ennen tätä raskautta painoin n. 56kg. Huomenna tulee tasan rv 37 ja painoa tullut vähän yli 17kg. Saa nähdä kerkeekö se 20kg mennä vielä rikki ennenkun poksahdan :D
 
Mulle tuli melko tasan +10 kg. Nyt vauva on 3 viikkoa vanha ja kaikki raskauskilot on menneet plus pari ylimääräistäkin. Kropan malli tosin on aivan erilainen kuin ennen raskautta eli en jaksa miettiä noita kiloja vaan katson mielummin mittanauhaa. Ja vanhoihin mittoihin on vielä reilusti matkaa. :)
 
+18kg tuli. 8 jäi sairaalaan, kotona tippui 4 itestään ja loput jouduin laihduttamaan :kieh: Muistaakseni vuosi menin entiseen painoon, pömppis tosin jäi isoksi. Lähtöpainosta laihduin vielä kaksi kiloa lisää, mutta pötsi ja arse oli silti isommat kuin ennen raskautta :headwall:

Nyt odotan toista ja yritän kovasti ettei paino nouse yli 75 kilon. Ekassa raskaudessa alkoi tuon kilomäärän ylitettyä niin kovat jalkasäryt ettei tosikaan!
 

Yhteistyössä