G: Paljonko painoit ennen lapsia, entä nyt? Montako raskautta?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Ennen lapsia 47kg. nyt jotain 56-58 kg, mutta tällä rv 33-tilanteella lienee jotain tekemistä asian kanssa :LOL:

Esikoisen jälkeen painoin 45kg ja kuopuksen jälkeen ehti paino pudota johonkin 50 kiloon, mutta sitten olinkin taas raskaana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten niin monet painaa vähemmän raskauksien jälkeen? pidättekö itsenne tarkoituksella laihana? Syöttekö ja liikutteko eritavoin kuin ennen?
Mä oon kirjaimellisesti kuihtunut lapsien välissä ja jälkeen..Ei kerkiä oleen paikoillaan, lisäksi stressi varmaan laihduttaa. Kuitenkin olen aina syönyt hyvin , enkä niin terveellisesti :/

Nyt oon onneks saanu vähän painoa nousemaan =)
Jumppaa ja kiinteytystä tarvittais kuitenkin =)
 
vieras
Luurangot, peijakas;)

Enpä taida tähän edes vastata... Tai no, ennen raskautta (19v.) painoin 49kg-52kg ja nyt päälle kolmekymppisenä neljän lapsen jälkeen painan 69kg:/

Laihis kyllä päällä (enkä noista kiloista syytä kuin itseäni, jotenkin vaan päästin itseni paisumaan maalle muuton yhteydessä. En vaan "viitsinyt/jaksanut" välittää:/ ), kesäkuulla olis tarkoitus painaa 65kg ja siitä EHKÄ vielä -5kg, jos siltä tuntuu..... Niin ja enimmillään painoin 87Kg *häpeää*
 
vieras
Ennen raskauksia noin 50 kg
esikoisen jälkeen noin 40 kg
kunnes muutaman vuoden jälkeen syntyi kuopus ja paino on noin 54 - 55 kg. En saa enää tippumaan, esikoisesta tippui ahkeran vaunuilun tuloksena noin 3 kuukaudessa. Nyt kuopuksen syntymästä jo kaaaaaauan.
Pituus 166.
 
äippäx2
Ennen lapsia painoin noin 61-63 kg ja kahden lapsen jälkeen 66-68 kg. Enimmillään painoin 73 kg, joten muutaman kilon saanut pudotettua.

Mun kroppa on sellainen,että paino tippuu hitaasti, mutta kiinteydyn ja lihakset kasvaa tosi nopeasti. Nytkin paino pysynyt samana,mutta aktiivisen lenkkeilyn ansiosta lantio/pepun ympärys kaventunut 4 centtiä ja reidet kaks. Huomaa kun laittaa housut jalkaan =).

Tavoite olis kuitenkin tiputtaa paino tuonne 60 kilon tienoille...
 

Yhteistyössä