G: Parasta päivässäsi?

Fjuh
Saatiin vihdoin lapsen kanssa yhdessä käytyä läpi hänen lelunsa olohuoneessa ja 3 kassillista saatii tavaraa yläkertaan. Ovat toivottavasti nyt pitkän aikaa taas järjestyksessä.
 
No toi ulkoilma ja luonto :heart:. Auringonpaiste vain on niin energiaa ja voimaa antava juttu, ei silloin vaan voi olla mörököllinä :D. Ja omppujen huumaava tuoksu, orastava väriterapia...

Omat rakkaat tässä lähellä, nauravaisina, eläväisinä :heart:

On kiitollinen olo :)
 
viiii
Mua onnellisti äskeinen maisema: hain lapsia sisälle, sieltä ne löytyivät pellon reunasta traktorin peräkärrystä, hyppimässä viljakuormassa: kullanväristä vehnää, nauravat lapset, taustalla koivikon taakse laskeva aurinko :) ah tätä maalaiselämää, se on niin vahvasti elävää, ja syksy sadonkorjuineen on mun lemppariaikaa =)
 
  • Tykkää
Reactions: Hilpuri Tilli
"purr"
Mua onnellisti äskeinen maisema: hain lapsia sisälle, sieltä ne löytyivät pellon reunasta traktorin peräkärrystä, hyppimässä viljakuormassa: kullanväristä vehnää, nauravat lapset, taustalla koivikon taakse laskeva aurinko :) ah tätä maalaiselämää, se on niin vahvasti elävää, ja syksy sadonkorjuineen on mun lemppariaikaa =)
Ihana kuvaus, tällä maalaistytöllä meni kylmät väreet :)

Tuli hyvä mieli kun kävin koiran kanssa lenkillä ja tapasin vanhan, todella charmantin miehen, jonka kanssa oli pientä flirttiä siinä samalla kun koiramme haistelivat toistensa peppuja :LOL:
 
Mukava lauantai
Kun mies lähti töihin eikä kotona kukaan enää kiukutellut. Luin hyvän kirjan loppuun ja join samalla iltapäiväkahvit. Illalla olin lasten kanssa pitkään ulkona kiertäen leikkipuistoja. Ja nyt on ihana ilta, lapset nukkumassa ja se kiukkunen ukko edelleen töissä :D
 

Yhteistyössä