G: Parasta päivässäsi?

En edes halua kuvitella, mihin sinä palkeita käytät, mutta kiva että niitäkin varten on oma kirppis perustettu.
Mutta eikö tuo vanhojen munkkien käpälöinti ole turhan tahmeaa hommaa. Mielummin maksaa vähän enemmän, että saa tuoreita puristella.
 
vierailija
Vauva potki. On viettänyt hieman hiljaiseloa eilen ja tänään aamusta, mutta nyt ilmottele taas olostaan.

Muuta hyvää ei sitten vielä olekaan tapahtunut, miehellä hirveä influenssa päällä.
 
vierailija
Juuri tällä hetkellä olen hyvin tyytyväinen siihen, että sain vihdoin joulukuusen roudattua pihalle :D Kohta lapset tulevat koulusta, sitten sitä vasta alkaakin tapahtua =)
 
Pin
Aika surkea päivä kieltämättä, olen joutunut vain taistelemaan työasioista, valvonut koko yön lapsen kanssa joka oli kiukkuinen koko aamunkin ja onneksi palstalla saa ajatukset vähän turhanpäiväisiin asioihin välillä.
Unohtuu oikeat itkettävät asiat. :D

Ehkä se kun rakennettiin junarata lasten kanssa, se oli kivaa. Nyt pieni nukkuu ja isommat on kaverilla naapurissa leikkimässä.

Äidin sekä ystävän kanssa puhuminen helpotti, sekin oli ihan hyvä juttu.
 
sairaanhoitajatar
Aurinko paistoi ja oli kaunista, on perjantai ja huomenna vapaapäivä. Ihana kissanpentuni nukkui viressäni sohvalla - pelkästä kissan katselusta tulee hyvä mieli!
 
vierailijailona
Olin innoissani kun löysin uuden ruokatuttavuuden, härkäpavut. Olivatpa sikahyviä ja tuli todella makoisa pasta niistä. Toinen lapsistakin innostui.

Lapset siivosivat oma-aloitteisesti olohuoneen (keräsivät tavarat) ja pyyhkivät ruokapöydän kun he halusivat yllättää huomenna työmatkalta palaavan isän. <3

Harmitus tuli samasta kuin joka ilta, eli iltapala ja iltatoimet menee aina sekoiluksi ja lopulta mä hermostun lapsille...
 
vierailija
Ylimääräinen "vapaapäivä" tytön kanssa. Käytiin hiihtämässä, leikittiin jäällä ja rakennettiin legoja. Oli kyllä kiva päivä. Eikä löydetty päästä elävää täitä, oli ehkä kuitenkin parasta.
Oikeesti meillä löydettiin päästä neljännet elävät täit ja ei naurata yhtään. Täit oli keskiviikkona ja ilmoitin tytön poissaolijaksi eskariin heti loppuviikoksi. Mutta tänään tuntui ihan vapaapäivältä
 
Töihin tuli mamma kylpytakissa ja viisi lasta juoksenteli ympäriinsä. Hymyilytti se näky. Äiti näytti siltä, että pian posahtaa suoni otsassa, kun lapsilla oli vaikeuksia valita saunalimujansa. Lopulta lähtivät ihan sopuisan näköisinä juominensa.

Toinen kiva hetki oli, kun kaveri lähti pois mun kotoota. Se on asunnoton, ja oon mahoitellu sitä tän viikon. Nyt saan vihdoin omaa rauhaa! ^^
 

Yhteistyössä