G: pidettiinkö sinulle vauvajuhlat?

  • Viestiketjun aloittaja millipilli
  • Ensimmäinen viesti
millipilli
Vaikka tuo nyt taitaa enemmän jenkkiläinen tapa ollakin... mun mielestä oli niin kiva kun anoppi ja miehen pikkuveljen avokki pitivät mulle ja miehen isoveljen vaimolle "vauvajuhlat" kun oltiin yhtä aikaa raskaana. Ja nää meidän "vauvajuhlat" siis olivat ihan vaan sellaiset, että mentiin ravintolaan (anopin laskuun) syömään ja olivat ostelleet meille kaikkea pientä kivaa vauvaan liittyvää (puuhamatot, vaippoja, liivinsuojia, pari vaatekertaa jne.) Oli tosi kiva ilta silloin =)
 
Esikoisesta kaverit piti. Olivat mun äidin kanssa sopineet ajan ja paikan ja sitten tämä "pääjehu" (eli juhlien varsinainen suunnittelija) kutusi mun kahville uuteen asuntoonsa ja kun menin sinne tupaantuliaislahja käsipuolessa, sielläoli kaikki kaverit lahjoineen vastassa. Asunto oli ihanasti koristeltu tutein, ilmapalloin, serpentiinein ja jokainen oli tuonut kahvipöytään jotain herkkuja. Ihanaa :heart:
 
Ei ole kertaakaan pidetty eikä perkele vie pidetäkään!Minusta on aivan turhaa juhlia vauvaa ennenkuin on syntynytkään,voihan se kuolla vaikka synnytyksessä tai jo raskausaikana :headwall: Mutta mutta,kukin tyylillään jälleen kerran ;)
 
millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Ei ole kertaakaan pidetty eikä perkele vie pidetäkään!Minusta on aivan turhaa juhlia vauvaa ennenkuin on syntynytkään,voihan se kuolla vaikka synnytyksessä tai jo raskausaikana :headwall: Mutta mutta,kukin tyylillään jälleen kerran ;)
No tolla logiikalla vois aatella, että ihan turha mitään häitäkään juhlia kun voi tulla avioero... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Ei ole kertaakaan pidetty eikä perkele vie pidetäkään!Minusta on aivan turhaa juhlia vauvaa ennenkuin on syntynytkään,voihan se kuolla vaikka synnytyksessä tai jo raskausaikana :headwall: Mutta mutta,kukin tyylillään jälleen kerran ;)
No tolla logiikalla vois aatella, että ihan turha mitään häitäkään juhlia kun voi tulla avioero... :D
Näinpä ;) Mutta kuten sanoin,kukin tyylillään ;)
 
millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Ei ole kertaakaan pidetty eikä perkele vie pidetäkään!Minusta on aivan turhaa juhlia vauvaa ennenkuin on syntynytkään,voihan se kuolla vaikka synnytyksessä tai jo raskausaikana :headwall: Mutta mutta,kukin tyylillään jälleen kerran ;)
No tolla logiikalla vois aatella, että ihan turha mitään häitäkään juhlia kun voi tulla avioero... :D
Näinpä ;) Mutta kuten sanoin,kukin tyylillään ;)
nimenomaan =)
 
myymä
Pidettiin ja vielä yllätyssellaiset! HIrveet säätämiset millä mut saatiin pysymään pois kotoota ja kun pääsin vihdoin kotiin niin siellähän oli lauma mun kavereita valmiiden ruokien kera! :) SIinä sitten iltaa istuttiin ja mua hemmoteltiin <3 oli aivan ihanaa!
 
Olin juuri yksissä vauvajuhlissa ja tunnelmaani latisti, kun toisen tuttavani vauva oli hiljattain kuollut 3 vrk:n ikäisenä.

Ja en oikein muutenkaan kokenut juhlia "omikseni" vaan oli jotenkin teennäisen tuntuista.
 
millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja Kuikelo:
Olin juuri yksissä vauvajuhlissa ja tunnelmaani latisti, kun toisen tuttavani vauva oli hiljattain kuollut 3 vrk:n ikäisenä.

Ja en oikein muutenkaan kokenut juhlia "omikseni" vaan oli jotenkin teennäisen tuntuista.
Mäkin tykkäsin kun oli vaan tällaset pienen profiilin juhlat. Nelistään syömässä hyvässä ravintolassa ihan rauhassa =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja Kuikelo:
Olin juuri yksissä vauvajuhlissa ja tunnelmaani latisti, kun toisen tuttavani vauva oli hiljattain kuollut 3 vrk:n ikäisenä.

Ja en oikein muutenkaan kokenut juhlia "omikseni" vaan oli jotenkin teennäisen tuntuista.
Mäkin tykkäsin kun oli vaan tällaset pienen profiilin juhlat. Nelistään syömässä hyvässä ravintolassa ihan rauhassa =)
Tuo varmaan olikin mukavampaa, kun niissä vauvajuhlissa joihin osallistuin, oli odottavan äidin lapsuudenystäviä haalittu kasaan. Sinänsä kiva idea, mutta ei oikein jutun juurta löytynyt 13v:n hiljaiselon jälkeen :| Ja sekaan mahtui liikaa "hiljaisia hetkiä"
 
Ei. Minäkin kuulun siihen joukkoon joka niitä ei halua. Sitten kun pojat oli syntyneet, niin tykkäsin kyllä kun sukulaiset ja kaverit tuli käymään. Ja silloinkin pienissä ryhmissä ja parin viikon päästä synnytyksestä aikaisintaan (paitsi lähisuku ).
 
mäpä
Kyllä. Meillä on ollut tapana pitää jokaiselle kaverille. Olin yksin kotona ja kaverin piti tulla kahville, no tuli sitten kaikki kaverit herkkujen ja lahjojen kera :p Sain turvakaukalon lahjaksi ja kaikkee pientä kivaa vauvalle. Toinenkin kaukalo ollaan ostettu, vaunuihin pesämunaa jne. :) Kivoja jutskia ;)
 
Mulle olisi pidetty, mutta mies tiesi kertoa, pippaloiden suunnittelijoille, että en välitä sellaisista! Mä en vaan ole ajtuksenakaan niistä innostunut. Liian amerikkalaista touhua.

Sen sijaan, ovat nyt keksineet mulle jotain muuta, jotain hemmottelua ilmeisemmin. :D Mikä taas kelpaa loistavasti!!
 
mama
Minulle lapsuuden ystävä järjesti vaikka sanoin ettei ole tarpeellista..yritin ilmeisesti liian hienovaraisesti kertoa etten pidä ajatuksesta. no, kyllä ne pidettiin ja vaivaantunut tunnelma oli kun oli jotenkin niin pinnallisen oloista kaikki, ei oikein jäänyt sellainen olo että täydestä sydämestä olis tehty. Juhlien järjestäjää ei oikeassa arjessa näkynyt ennen tai jälkeen lapsen syntymän. Ajatus ja tarkoitus oli varmasti hyvä..
 

Yhteistyössä