G-pisteen etsintä, sauvat?

  • Viestiketjun aloittaja "Veiras"
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tuossa yläpuolella juuri niin kirjoitettiin.
Jos sinä kuvittelet henk koht olevasi joku taikuri joka löytää joka naisen g-pisteen kikkelillään niin voin kertoa että voit lopettaa haaveilusi.
Olen muuten nainen. Kokemuksesta tiedän, ettei kaikkien miesten kanssa onnistu saamaan g-pisteorgasmia. Siksi vinkkasin kokeilemaan useampaa vaihtoehtoa, mutta ihan oma on asiasi, jos et sitä halua kokea. Se ei ole minulta mitenkään pois. Yritin vain ystävällisesti auttaa.
 
vierailija
Olen muuten nainen. Kokemuksesta tiedän, ettei kaikkien miesten kanssa onnistu saamaan g-pisteorgasmia. Siksi vinkkasin kokeilemaan useampaa vaihtoehtoa, mutta ihan oma on asiasi, jos et sitä halua kokea. Se ei ole minulta mitenkään pois. Yritin vain ystävällisesti auttaa.
Niin no... ajattelitko että tässä elämässä on tullut vain muutama penis koettua?
Kyllä näitä miekkosia on testattu useita kymmeniä, mutta ei vaan löydy.
Vibralla kyllä löytyy, joten tiedän mistä puhun.
 
vierailija
Ei sitä oikein peniksellä löydy, ikävä kyllä. :(
Itselläni onnistuu parhaiten niin, että olen päällä, nojaan oikein reilusti eteenpäin, penis on noin puolessa välissä ja teen lantiolla pientä tärisevää liikettä. Ainut miten tässä voi mennä pieleen on se, että juuri ennen laukeamista mies joko innostuu/kyllästyy ja alkaa panna oikein kunnolla pohjamutia myöten. Toinen vaihtoehto on vibra, jossa surina on puolessa välissä. G vibroja en ole koskaan kokeillutkaan.
 
vierailija
Itselläni onnistuu parhaiten niin, että olen päällä, nojaan oikein reilusti eteenpäin, penis on noin puolessa välissä ja teen lantiolla pientä tärisevää liikettä. Ainut miten tässä voi mennä pieleen on se, että juuri ennen laukeamista mies joko innostuu/kyllästyy ja alkaa panna oikein kunnolla pohjamutia myöten. Toinen vaihtoehto on vibra, jossa surina on puolessa välissä. G vibroja en ole koskaan kokeillutkaan.
Minä puolestani olen sen verran surkea panemaan ettei minulta onnistu mitkään lantion pienet värisevät liikkeet, joten jää temppusi kokeilematta. Onneksi vibraattori tärisee minun puolestani.
 

Yhteistyössä