G-pisteen etsintä, sauvat?

  • Viestiketjun aloittaja "Veiras"
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Huippukivasta sain postimaksun hinnalla :)

Miinusta tuossa annan tuosta osasta mikä osuu välilihan aluelle ku on vähä liikaa jätetty kulmaa siihen, rouhii vereslihalle ku aikansa perslihaksia supistelee (n)

Joku anoeros se tais nimeltään olla juu.
Jaa se olikin huippukivan halpispaskaa, eli ei tuo mikään aito Aneros ole.
Eipä ihme jos ei toimi kunnolla. Tiedä vaikka olis jotain ftalaattisontaakin seassa.
 
vierailija
Naisen G-pisteen voi löytää myös sormilla, omat ei sinne kylläkään ylety mutta osaava partneri saattaa päästä asian ytimeen. Helpointa on etsiä itse sauvalla kun tietää mihin suuntaan liikutella omien tuntemuksien mukaan.
 
vierailija
Naisen G-pisteen voi löytää myös sormilla, omat ei sinne kylläkään ylety mutta osaava partneri saattaa päästä asian ytimeen. Helpointa on etsiä itse sauvalla kun tietää mihin suuntaan liikutella omien tuntemuksien mukaan.
Helpompi ohjata omia sormia kuin kumppanin joka ei erota oikeeta vasemmasta tai jotain.
Kuten: ai, oliko se vasemmalle minusta katsoen?
 
Mitä hittoa?! Minulla on monta vibraattoria kyllä ja toimii.
Mutta G-piste?! No, jos kirjoitat Glitoriksen geellä niin sitten.
Et kai ole nainen ja alistunut tuollaisille miesten propagandalle, ikäänkuin nainen nauttisi yhdynnästä emättimellä!

:ROFLMAO:
 
vierailija
Mitä hittoa?! Minulla on monta vibraattoria kyllä ja toimii.
Mutta G-piste?! No, jos kirjoitat Glitoriksen geellä niin sitten.
Et kai ole nainen ja alistunut tuollaisille miesten propagandalle, ikäänkuin nainen nauttisi yhdynnästä emättimellä!

:ROFLMAO:
Ymmärsinkö oikein että sinä et usko g-pisteen olemssaoloon? Ja väität jopa etteivät naiset nauti vaginan sisäisestä kiihottamisesta?
 

Yhteistyössä