G: Ruumiinrakenteesi: päärynä, omena, tiimalasi, banaani, joku näiden välimuoto?

  • Viestiketjun aloittaja gallupitartartar
  • Ensimmäinen viesti
gallupitartartar
Galluppi on seuraavanlainen: Kuvaile ruumiinrakennettasi siten, kuin parhaaksi katsot.

Mä aloitan:

Mulla on yläkroppa ja alakroppa eri paria. Yläkroppa on erittäin siro alakropan ollessa roteva. Olen päärynän ja tiimalasin välimuoto. Mulla on selvästi kapea vyötärö (25cm lantiota kapeampi vyötärö). Vaikka mulla lantio ja peppu on kumminkin kapeat, on reidet massiivisemmat lantioon nähden. Ratsastushousumaiset ulkonevat reidet pienessä pyllyssä, kuvaa mua varmaan eniten. Tissit on melko pienet c-d -kupit (riippuen painonvaihteluista) rintakehän kumminkin ollessa leveä (rinnan alta 80cm). Yläkroppa mulla on erittäin hoikka- ja sirorakenteinen hoikkine ranteineen ja sormineen. Luut paistaa yläkropassa jo normaalipainon ylärajoillakin tyypillisen päärynävartalon mukaan alakropan ollessa vielä isompi paksuine reisineen, pohkeineen ja nilkkoineen. Alamaha mulla pömpöttää vain etunevassa mallissa, eli vyötärö on ja pysyy painon ollessa lähes mikä vain. Pohkeet on massiiviset, vaikka niissä ei ole rasvan häivääkään. Lihasta siis löytyy myös alakropasta. Yläkropan vertauksellisesti ollessa varmaan lihakseltaan noin 'nolla prosenttia'. Kohtalotoverit saa ilmoittautua.

Myös muiden kropista kirjoituksia odottelen.
 
"minäminä"
Olen vähän pyöreä noin 164 cm. minulla on pyöreä peppu, joka "erottuu" keskivertoa enemmän muusta vartalosta ja vaikutelmaa lisää vielä se, että minulla on notkoselkä. Minulla on c-kupin rintaliivit ja rinnatkin siis ovat sellaiset "näkyvät" . Inhoan vatsaani, joka on liian pömpöttävä, yrtitän tehdä vatsalihaksia ja liikkua sekä katsoa syömisiäni...olen jo 38v ja silti jotenkin "lapsenkasvoinen" isot silmät, pitkät ripset, pyöreät posket ja paksuthkot huulet....nuorempana olin hoikka ja sain usein huomiota miehiltä ja saan kyllä jonkin verran edelleen, vaikka siis olen liian pyöreä nykyään...jotkut tuntemattomat miehet saattavat kommentoida, että olen "suloisen pyöreä, pehmeä"...tmv...no enivei, rytän harrastaa liikuntaa ja haluaisin kiinteytyä, vaikka siis enole mikään "läski"
 
Mittojen puolesta tiimalasi, mutta en mä sellainen "perinteinen" tiimalasi kuitenkaan ole, kun en ole kovin persevä tai rintava.
Selkeä toi vyötärö-lantiokaari kuitenkin ja muuten tasaisen hoikka, eli ei ole "painottunut" ylä- tai alavartalo.
 
"voivoi"
Mä kans aattelin että mikä ihme banaani - selkä mutkalla oleva skoliootikko?? Mutta taidankin olla itse lähinnä sellainen, lauta luikku, bonuksena kuitenkin kiva peffa ja hyvä vyötärö
 
"yks äiti"
Päärynä, yläkroppa siro ja mullakin luut näkyy myös normipainon ylärajalla. Alaosa iso, leveä lantio, iso takamus, paksut reidet :( Kellomaisissa mekoissa koko saattaa olla 36, muutoin yläosa (36) 38, alaosa 42. Olen onneksi pitkä, joka antaa hiukan anteeksi. Liivit kokoa 70 D.
 
Spencer Hastings
Jos tuota kuvaa katsotaan, niin kai mä oon banaani. Mulla on suht selkeä ero vyötärön ja lantion välillä, ja lantio on aika leveä. Raajat on pitkät ja ohuet. Mulla on lyhyt selkä ja ehkä vähän leveähköt hartiat. Jos lihon yhtään niin olen heti omena.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mulla täysin sama kuin spencerillä :D Hoikkana kroppa on ok, mutta auta armias jos erehtyy pari kiloa lihpmaan.. kuppikoko tai perse ei kasva, mutta vyötärölle ilmestyy vararengas. No onneksi voi olla hoikka.
 
xcvdr
Mansikka / omena. Kädet ja jalat sirot sekä kapea lantio. Lantion ja vyötärön ero ei taida olla kuin 10 - 15 sentiin. Yläosan koko 2 kokoa suurempi mitä alaosa. Sitten kun on lyhyt varsi niin sitä näyttää aika koomiselta ylöpainoitteisen kroppaansa kanssa.
 
"123"
Itse kans joku päärynän ja tiimalasin välimaastossa. Lantion ja vyötärön ero 30cm, mutta tissit suht pienet (b-c).
Mielestäni kuitenkin päärynällä on myös olkapäät kapeat/siro yläosa, minulla taas ne on leveät. Pikkutissit nyt vain pilaa kaiken :D
 
"Wieras"
Mulla on pienet tissit ja iso maha. Vyötäröä ei juuri ollenkaan kun edestäpäin katsoo. Jos sivulta katsoo, niin olenkuin raskaana olisin. Mulla on aina ollut iso maha, ihan pienestä asti. :(
 
"Mansikka"
Tosta mansikkamalista mä en ole ennen kuullutkaan. Olen varmaan se. Luulin aina olevani omena, tai olinkin, mutta nyt laihduttuani olen ilmeisesti muuttunut mansikaksi :D
Mulla on isot rinnat ja leveät hartiat, lantio on kapea ja persus aika pieni. Vyötärö on mullakin vain noin 15cm pienempi kuin lantio. Kädet ja jalat hoikat. Paino kerääntyy yläkroppaan ja vyötärölle.
 

Yhteistyössä