G: Saitko mieheltäsi jotain naistenpäivän kunniaksi? :)

hrjjngn
Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:
tuo kävi tänää asioilla päivällä.. kotiin tullessaan sano: "Meinasin sulle ruusuja käydä ostamassa, MUTTA EN JAKSANUT!!!!!??!?!" |O :headwall: :headwall:
Vain suuri uupumus esti miestäsi käymästä kukkaostoksilla. Ylitse pääsemätön este.
 
Kristiina
Jep... Meillä mies ei perusta tälläisistä naistenpäivistä. Hyvä kun muistaa synttärin. Olen siis tänään tehnyt kaikki kotihommat, käynyt kaupassa, ollut lasten kanssa puistossa ja laittanut lapset iltapesujen jälkeen nukkumaan. Äsken sain vielä muistutuksen että olen ilmeisesti lihonnut koska olen kahtena päivänä syönyt karkkia ja tänään join pullon siideriä.

Tällä hetkellä olisin valmis vaihtamaan äijää.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kristiina:
Jep... Meillä mies ei perusta tälläisistä naistenpäivistä. Hyvä kun muistaa synttärin. Olen siis tänään tehnyt kaikki kotihommat, käynyt kaupassa, ollut lasten kanssa puistossa ja laittanut lapset iltapesujen jälkeen nukkumaan. Äsken sain vielä muistutuksen että olen ilmeisesti lihonnut koska olen kahtena päivänä syönyt karkkia ja tänään join pullon siideriä.

Tällä hetkellä olisin valmis vaihtamaan äijää.
Sitkö sä et lihoais jos vaihdat äijää? Salli mun nauraaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
ei mikään merkittävä päivä meidän perheessä. Ei kumpikaan olla minkään pakkomuistamispäivän kannalla vaan parempi ja lämmittävämpi on spontaani muistaminen ihan minä muuna päivänä vaan, ihan omasta sydämestä eikä kalenterista katsoen.
Näinpä. En tykkää näistä pakkomuistaa-päivistä.
 
IhanaValo
Mies oli aamuvuorossa ja illaks kutsui oman kaverinsa meille pelaamaan kanssaan korttia..kaipa sitä vois sanoa että lahjaks pysyi poissa miun tieltä :whistle: ja antoi tietty miun hoitaa lapsetkin siinä sivussa..
Eipähän tuo minään juhlapäivänäkään muista, joten ei uutta.
 
Ei muistanut koko päivää... illalla kaupassa osti sitten suklaalevyn, vaikka tietää että olen laihutuskuurilla... kiukkus koko päivän et miks on naistenpäiviä kun ei miehillekkään oo mitään. Naiset ei kuulemma ansaitse erillisiä juhlapäiviä :(
 
Minä sain suukkoja, siis niitä suklaasuukkoja. Sanoin kyllä itse, kun mies lähti kauppaan, että tuo jotain naistenpäivänherkkua. Ihan luovasti ajateltu minusta :heart:

Oikeasti, minusta on kiva että on olemassa myös naistenpäivä, se on jotenkin tasa-arvoinen päivä juhlia, siis sitä voi juhlia niin lapsettomat kuin lapselliset, niin nuoret ja vanhat jne.
 
meillä jätti lähtemättä ryypylle ku oltiin vihdoin satu kersavahti jotta päästään kahdestaan johonkin. Käytiin sit ulkona syömässä ja keskenään kaupassa, sit viel illalla sain jotai muutakin :whistle:
Kukkia ei tähän taloon tule ku ristiäisissä, häissä ja hautajaisissa, on nääs tuo ukko sen verran allerginen.
Ja sain vastauksen kysymykseen mitä oon pyöritelly mielessä jo tovin :heart:
 

Yhteistyössä