G:Sakkoja?

nikitön
6v ollut kortti ei sakkoja mutta huomautuksia on tullut, milloin ollut liian sileät renkaat auton alla, vaihdon tarpeessa, toinen auto savuutti taas huomauttivat että neiti voisi auton korjata että takana olijat näkisivät minne ajaa :LOL:

eli pelkällä säikähdyksellä olen toistaiseksi selvinnyt...

tosin olen saanut hommattuu paremmin toimivan auton näitten vuosien sisään onneksi :)
 
HEH
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 10:57 Pesunkestävä Martta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 10:33 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 10:30 Pesunkestävä Martta kirjoitti:
Oliskohan noin neljät parkkisakot.... Yhdet sakot ylinopeudesta eli 60 alueella ajoin 74:ää... Tosin siinä sattu sellanen hauska kommellus... Vähän nolottaa itelläkin ku muistelee. En tietenkään huomannu mitään tutka-autoo ja ajelin sellasella kakskaistasella tiellä. Luulin, että takana tuli ambulanssi ja vaihtelin kaistaa et menkööt ohi...mut se olikin polliisien pysyäytysauto...joutu kiihdyttään vierelle ja pakotti sivuun.... Sit alko mäkätys että enkös minä tiedä kun heillä vilkkuu jotku siniset valot että pittää pysähtyä... Mistäs minä sen oisin tienny... No kirjoittivat 84 euron pikavoiton...
Sun pitää pysähtyä, jos poliisi näyttää punaista valoa eli ei pelkkien sinisten valojen välkkyessä...pitäshän tuo nyt tietää...Ja ihan oikein, kun sakot sait!
No ite asiassa en muista mitkä ne valot oli.... eikä se nyt niin ole että pitäis tietää... Missähän siitä kerrotaan? En saanut sakkoja siitä etten pysyähtynyt kun siitä ku ajoin ylinopeutta. No onneks poliisi osas näyttää siitä sakkolapusta että missä oli viitenro ja summa niin osasin maksaa jopa ne sakot. :LOL: :LOL:
Minkäs verran martalla on kortti ollut...onkohan sitä nukuttu autokoulussa, kun siellähän on tuosta autoilusta opetettu ja kylläpä siellä on noista pysäytyksistä (jopa poliisin) kerrottu :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 11:08 heh kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 10:57 Pesunkestävä Martta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 10:33 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 10:30 Pesunkestävä Martta kirjoitti:
Oliskohan noin neljät parkkisakot.... Yhdet sakot ylinopeudesta eli 60 alueella ajoin 74:ää... Tosin siinä sattu sellanen hauska kommellus... Vähän nolottaa itelläkin ku muistelee. En tietenkään huomannu mitään tutka-autoo ja ajelin sellasella kakskaistasella tiellä. Luulin, että takana tuli ambulanssi ja vaihtelin kaistaa et menkööt ohi...mut se olikin polliisien pysyäytysauto...joutu kiihdyttään vierelle ja pakotti sivuun.... Sit alko mäkätys että enkös minä tiedä kun heillä vilkkuu jotku siniset valot että pittää pysähtyä... Mistäs minä sen oisin tienny... No kirjoittivat 84 euron pikavoiton...
Sun pitää pysähtyä, jos poliisi näyttää punaista valoa eli ei pelkkien sinisten valojen välkkyessä...pitäshän tuo nyt tietää...Ja ihan oikein, kun sakot sait!
No ite asiassa en muista mitkä ne valot oli.... eikä se nyt niin ole että pitäis tietää... Missähän siitä kerrotaan? En saanut sakkoja siitä etten pysyähtynyt kun siitä ku ajoin ylinopeutta. No onneks poliisi osas näyttää siitä sakkolapusta että missä oli viitenro ja summa niin osasin maksaa jopa ne sakot. :LOL: :LOL:
Minkäs verran martalla on kortti ollut...onkohan sitä nukuttu autokoulussa, kun siellähän on tuosta autoilusta opetettu ja kylläpä siellä on noista pysäytyksistä (jopa poliisin) kerrottu :whistle:
Kortti ollu 19 v. ja täytyy sanoo että enpä muista ihan tarkasti joka teoriatuntii... Muistaakseni en tainnu nukkuu niillä tunneilla...hmmmm.... jäi miettimään....
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 13:29 d u m b o kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 11:00 äityliininen kirjoitti:
yhet sakot sain 16vuotiaana, kun istuin takapenkillä ilman turviksia.... :whistle: :/ :LOL:

Mut ethän sä niitä sakkoja saanut vaan auton kuljettaja :whistle:
yli 15 vuotiaat saa sakot itse, jos nuorempia kyydissä niin sitten kuljettaja, näin muistelisin. Tosin voin olla väärässä
 
13v ollu kortti,koskaan en oo saanut sakkoja ja kerran puhallutettu.silloin myös katsoivat kortin.en ollu huomannu pysähdysvaloa jotka vilkkuivat takana poliisiautossa..ei tuu aina vilkuiltua taakse,vaik pitäis :ashamed:
 

Yhteistyössä