G: Sinun ja puolisosi ikäero?

  • Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti
"..."
Mies on mua vajaa vuoden vanhempi, toinen "kumppanini" 10v vanhempi.

Ei ongelmia iän puolesta kummankaan kanssa, kypsempi on kyynisempi, vähän liikaa huonoja kokemuksia taustalla :D
 
"vieras"
Mies 8.5v vanhempi, ei ole koskaan meille aiheuttanut ongelmia, muille kyllä silloin kun alettiin seurustelemaan (mä silloin 18v ja mies 27v). Nyt oltu yhdessä 14 vuotta.
 
[QUOTE="...";25539026]Mies on mua vajaa vuoden vanhempi, toinen "kumppanini" 10v vanhempi.

Ei ongelmia iän puolesta kummankaan kanssa, kypsempi on kyynisempi, vähän liikaa huonoja kokemuksia taustalla :D[/QUOTE]

Miten saat ajan riittämään kummankin suhteen hyvään hoitamiseen?
 
-75
Mies on minua 8v vanhempi. Eikä ole ollut iästä mitään ongelmia.
Paitsi ehkä se että jos mies olis nuorempi niin mä voisin haluta neljännen lapsen, nyt ei enää "viitsi" alkaa lapsen tekoon kun mies jo 44v. Tai miksei vois, mut ei nyt kuitenkaan, kolme riittäköön. Ja tää on ihan mun oma ajatus mitä joskus mietin... kun vauvakuume iskee.
 
[QUOTE="...";25539368]Mieheni kanssa suhde on ihan retuperällä ja asutaan lähinnä kämppiksinä asenteella katellaan mitä tästä tulee tai ei, toisen kanssa ollaan vain friends with benefits, ilman sitoumuksia. Eli ei ressiä kummastakaan :D[/QUOTE]

Ok.
:)
 

Yhteistyössä