G: stringit maailman turhin ja epämukavin keksintö, VAI MITÄ?

  • Viestiketjun aloittaja rose
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:
No ei muuten, mutta ei se nyt kiva ole jos naru haisee sen jälkeen. Lisäksi naru on edessä.

No, oon sit ainoa joka on tullut tätä ajatelleeksi. =) :flower:
No onhan "normaalit" pikkuhousutkin siinä edessä.

Aatellaanpa sitten näin, jos stringien kanssa pierasee, se haju pääsee ulos sieltä kun kangasta ei oo takana paljoa, normi housujen kanssa se jää muhimaan sinne pikkuhousujen sisään kun kangas peittä pylly posketkin :xmas:
No ajatellaan vaan, mutta mun kohdalla se ei kyllä mene noin.
 
darkstarmama
Mie en tykkää stringeistä. Semmoset kauniit tai malliset pöksyt on kaikkein parhaat päällä ja sopivat mulle paljon paremmin. On mulla kahdet stringit joita olen käyttänyt ehkä kahdesti. Hipstersitkin on aika kivoja jos ne on kauniit.=)
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
ceridalia käyttävällä haisee pöksyissä hyvin pian paitsi kakka, myös hiiva.
Mitenkäs se hiiva siitä ceridalista tulisi? tai kakka? Ellei nyt rupea juomaan pullotolkulla niinkuin meidän koira tekee. Silloin senkin peppu falskaa.
Kertoisitko nyt, miten ceridal aiheuttaa hiivaa? :attn: :attn:
Jaahas, vastausta ei kuulu. Taisit mennä googlettamaan, että mitäs se ceridal oikein on. Huvittavaa tässä on se, että olet esittänyt täällä kaikenlaisia faktoja alapäästä, hygieniasta ja terveydestä.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja mummeli:
mä aina vähän raotan noitten mummusloggien kaulusta kun päästän pierun, niin ei eitten jää sinne hyrräämään niitten suolihuuhteiden kanssa ja haisee vähemmän.
Tämä olikin oikein tarpeellinen vinkki.
 
mummeli
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja mummeli:
mä aina vähän raotan noitten mummusloggien kaulusta kun päästän pierun, niin ei eitten jää sinne hyrräämään niitten suolihuuhteiden kanssa ja haisee vähemmän.
Tämä olikin oikein tarpeellinen vinkki.
jos käyttäisin strinkejä, niin ei tarttis kai edes raottaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mummeli:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja mummeli:
mä aina vähän raotan noitten mummusloggien kaulusta kun päästän pierun, niin ei eitten jää sinne hyrräämään niitten suolihuuhteiden kanssa ja haisee vähemmän.
Tämä olikin oikein tarpeellinen vinkki.
jos käyttäisin strinkejä, niin ei tarttis kai edes raottaa.
Juu, ei ne kato sihahtaa sieltä välistä pois :D
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Rukoilijasirkka, kyllä niitä eritteitä sunkin ruususen pepusta löytyy, eikä ne sinne jää pysyvästi ellet ole poksahtanut takapäästä.
Joo kyllä mäkin kakkalla käyn. mutta sit laitan sulkijalihakset kiinni ja meen taas uudestaan, jos siltä tuntuu, enkä päästele housuuni.
Mä en puhu kakasta vaan anuseritteistä, ne valuu sun rusinastas ulos vaikka miten sulkisit. Etkö jo ymmärrä. Kuka tässä paskasta on puhunu enää moneen sivuun, muuta ku sinä paksukallo.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Rukoilijasirkka, kyllä niitä eritteitä sunkin ruususen pepusta löytyy, eikä ne sinne jää pysyvästi ellet ole poksahtanut takapäästä.
Joo kyllä mäkin kakkalla käyn. mutta sit laitan sulkijalihakset kiinni ja meen taas uudestaan, jos siltä tuntuu, enkä päästele housuuni.
Mä en puhu kakasta vaan anuseritteistä, ne valuu sun rusinastas ulos vaikka miten sulkisit. Etkö jo ymmärrä. Kuka tässä paskasta on puhunu enää moneen sivuun, muuta ku sinä paksukallo.
Sulla falskaa. Surku. :'(
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Rukoilijasirkka, kyllä niitä eritteitä sunkin ruususen pepusta löytyy, eikä ne sinne jää pysyvästi ellet ole poksahtanut takapäästä.
Joo kyllä mäkin kakkalla käyn. mutta sit laitan sulkijalihakset kiinni ja meen taas uudestaan, jos siltä tuntuu, enkä päästele housuuni.
Mä en puhu kakasta vaan anuseritteistä, ne valuu sun rusinastas ulos vaikka miten sulkisit. Etkö jo ymmärrä. Kuka tässä paskasta on puhunu enää moneen sivuun, muuta ku sinä paksukallo.
Sulla falskaa. Surku. :'(
No sovitaan näin, sulla falskaa sit yläpäästä eix joo.
 
jep
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minulle on useampikin lääkäri(myös gynekologi) sanonut, että stringit VOIVAT aiheuttaa vti:tä tai hiivaa tai muita tulehduksia.
Tottakai koska anusbakteerit kulkeutuu siinä hiertävässä narussa sinne pi**un puolellekin ja siitä sisään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minulle on useampikin lääkäri(myös gynekologi) sanonut, että stringit VOIVAT aiheuttaa vti:tä tai hiivaa tai muita tulehduksia.
Tottakai koska anusbakteerit kulkeutuu siinä hiertävässä narussa sinne pi**un puolellekin ja siitä sisään.
Käveleekö sun perseestä jotain pöpöjä?
Ei se naru liiku!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minulle on useampikin lääkäri(myös gynekologi) sanonut, että stringit VOIVAT aiheuttaa vti:tä tai hiivaa tai muita tulehduksia.
Mikä on vti? :ashamed:
Virtsatieinfektio.
Ahaa, eipä oo ollut ku raskaana kerran vaikka rinkuloita oon käyttänyt monta vuotta :)
 

Yhteistyössä