G: Suomen kamalin kunta/käpykylä??

  • Viestiketjun aloittaja gallupisti
  • Ensimmäinen viesti
Mä meinasin joutua kerran kihniöläisen aboriginaalin hyökkäyksen kohteeksi paikallisessa kirjastossa. Olivat sanoneet mulle väärän koneen, mille olin menossa, ja tää äijä siis oli siinä...kun tiedustelin kohteliaasti että meneekö hänellä vielä kauan niin jumaliste mikä valitus alkoi....
 
Hippeli
Tiedän kyllä vastauksen, joka on oikeasti kaupunki, mutta ei ansaitsisi sellaista: Nurmes. Hikinen paikka. Lieksa hyvänä kakkosena kammottavuudellaan (paitsi kesällä kaunista ja porukkaa lappaa ulkomailtakin). Olen asunut molemmissa paikoissa. Hävettää.
 
vieras
VIRRAT!!! keskellä ei mitään...no,keskiselle about 60kilsaa.Mutta joo,ei paljo naurata ku vaipat loppuu ja pitää sieltä asti hakee kun omasta kylästä ei löydy sopivia!!muuteski tosi kuollu paikka :(
 
Mitä Mikkeliin tulee...
Alkuperäinen kirjoittaja masi:
kuoleva käpylä jossa asuntojen hinnat korkeammalla kun monessa kasvukeskuksessa:(
Asuntojen hinnoista oon samaa mieltä - savolaesta suuruven hulluutta... ;) Mutta ei tää muuten mikkään tuppukylä oo, kaikki palavelut löytyy ja kauppoja pilivin pimmein. Ai niin, mutta minäpä lennähdinkin tänne maalta Jykylän kuppeesta :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja HeinäHattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Ainon äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaanappirulla:
Tai Vuolijoki, Kestilä, Utajärvi, Pulkkila, Temmes :D !
Samaa mieltä :LOL: Kestilä varsinkin. Pulkkilassa on sentään ABC ja kauppa majakka. :LOL:
Rantsila unehtu teiltä ;)
Tähän listaan lisään Piippolan....on sellainen käpykylä, et aikamerkkikin tulee postiautolla.... ;) :D
 
mie kans
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Paskareissuhan alkoi täältä Kouvolasta..eli..
:D

Itseasiassa, ohjelman tekijöiden pitäisi saada Kouvolan kaupungin kunniakansalaisuus!!
KOskaan ei ole Kouvola saanut niin hyvää mainosta, eikä koskaan ole missään tullut Niin hyvää mielikuvaa kaupungista. Voisi jopa ohjelman perusteella luulla, että Kouvolahan on kiva ja kaunis kaupunki!!?
Ulkopuolinen vois ajatella sen perusteella muuttavansa tänne, vaan totuushan on siis toinen.
Tähän listaan Kouvola, Anjalankoski, Elimäki, Kuusankoski.
 

Yhteistyössä