G: Suomen kamalin kunta/käpykylä??

  • Viestiketjun aloittaja gallupisti
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja suunapäänäpersienä:
Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja suunapäänäpersienä:
Haapavesi. Siellä asuin joskus kouluaikaan ja voi sitä helpotusta kun pääsin sieltä viimein pois.
Niin pimeetä porukkaa koko "kaupunki" pullollaan. Juoppoja ja hulluja suurin osa. En enää ikinä mene sinne :eek:
Toinen kammotus on Rautavaara. Pysähdyttiin kerran siellä tankille ja tulipa jotenkin elävästi mieleen kaikki jenkkikauhuleffat, joissa sisäsiittoiset kyläläiset syö ulkopuoliset. Oli sen verran omituisen näköistäkin se porukka, etten uskaltanut juur päin edes kattoa :/
tarkoitatko syvä joki-leffaa? yhen palstalaisen kaa siitä olikin joskus keskustelua.. :D
Muunmuassa sitä :LOL:
Ne ihmiset oli just semmoisia tyhjäkatseisia punaniskoja, jotka ei suostuneet kertomaan meille edes että missä on pankkiautomaatti. Katsoivat vaan ku sonni uutta veräjää ja painuivat porukalla etiäpäin. Olin kyllä helpottunut kun päästiin sieltä pois :LOL:
:eek: toivottavasti ei tartte poiketa siellä suunnalla, ainakaan yöaikaan ilman kerrostalon kokoista henkivartijaa joka on hampaisiin asti aseistettu..
 
Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja suunapäänäpersienä:
Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja suunapäänäpersienä:
Haapavesi. Siellä asuin joskus kouluaikaan ja voi sitä helpotusta kun pääsin sieltä viimein pois.
Niin pimeetä porukkaa koko "kaupunki" pullollaan. Juoppoja ja hulluja suurin osa. En enää ikinä mene sinne :eek:
Toinen kammotus on Rautavaara. Pysähdyttiin kerran siellä tankille ja tulipa jotenkin elävästi mieleen kaikki jenkkikauhuleffat, joissa sisäsiittoiset kyläläiset syö ulkopuoliset. Oli sen verran omituisen näköistäkin se porukka, etten uskaltanut juur päin edes kattoa :/
tarkoitatko syvä joki-leffaa? yhen palstalaisen kaa siitä olikin joskus keskustelua.. :D
Muunmuassa sitä :LOL:
Ne ihmiset oli just semmoisia tyhjäkatseisia punaniskoja, jotka ei suostuneet kertomaan meille edes että missä on pankkiautomaatti. Katsoivat vaan ku sonni uutta veräjää ja painuivat porukalla etiäpäin. Olin kyllä helpottunut kun päästiin sieltä pois :LOL:
:eek: toivottavasti ei tartte poiketa siellä suunnalla, ainakaan yöaikaan ilman kerrostalon kokoista henkivartijaa joka on hampaisiin asti aseistettu..
Me oltiin talvipakkasella umpipimeessä matkalla ja jostain syystä päätettiin ajaa rautavaaran läpi. meinas tulla hätä kun ei löydetty ensin bensa-asemaa. oltais muuten jouduttu jäämään sinne
:eek: siinä paikassa olis aineksia suomalaiseen kauhuleffaan. voisin helposti kuvitella et siitä tulisi oikeasti karmaiseva teos.
 
Lankakerä
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
No eikä oo. Minä tykkään Kiimingistä, on kaikki palvelut ja hyvät kaupat ja iso kaupunkikin lähellä. Tai no, mä asunkin Jäälissä :)

Paljon on tätä maata tullut nähtyä ja yksi paikka, johon mua ei saisi kuuna päivänä muuttamaan on Toholampi. Anteeksi vain :) Ajetaan usein siitä läpi ja kerran piti poiketa syömään, kun lapset alkoi kiljua nälkäänsä niin lujaa, ettei seuraavalla paikkakunnalle enää ehditty. Oli vaan pikkusen tuskan takana löytää ruokapaikkaa, ihan oikeasti! Grillilläkin oli lappu luukulla. Joku lounasravintola oli jo menossa kiinni, mutta vähän sentään saatiin jälkiruokakiisseliä ja sämpylää syödäksemme, siitä iso kiitos heille. Vastedes osataan kyllä pysähtyä ennen tai jälkeen syömään :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pipsa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja salaiho laiskana:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja salaiho laiskana:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja MöhköPossu:
Ullava B)
Meiltä on ullavaan n.reilut 30km. :D Mut ite vastaan lohtaja.. :whistle:
meiltä kanssa ullavaan reilu 30 kilsaa
Missäs sä sitten asut? :xmas:
asun täällä käpykylä toholammilla
asun myös toholammilla.
mun äiti on kotoisin toholammilta ja isä taas ullavasta
mun äiti on myös toholammilta ja isä inhasta
 
kiuruvetinen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kiuruvesi
No minusta täällä on noi peruspalvelut ihan hyvin järjestty, löytyy jäähallia, uimahallia, keilaamaan pääsee ja curlingiakin voi pelata tuolla jäähallissa. Kyllä toi Sonkajärvi-Sukeva on aikas tuppukylää, Rautavaarasta puhumattakaan. Niin ja eipäs unohdeta Varpaisjärveä.
 

Yhteistyössä