G: synnytyssairaalasi?

satu82


Minkälainen paikka on? oliko mukavia kätilöitä? Minunki pitäs sinne mennä kesäkuussa...
[/quote]


No äippäpolin hlökuntaa en ehtinyt nähä ku kerran painoarviokäynnillä ja sit ku synnyttämään menin (näin kokonaiset 2hlöä!), ku laitettii heti käyrille ja passitettii synn.saliin.
Kätilö oli hirmu mukava ja mukana oli myös kätilöopiskelija,mutta tosi hyvin hänkin osasi asiansa. Olen kuullut että tänäkin vuonna siel niit opiskelijoita on useita..
Naislääkäri, joka tuli silloin laittaan kohdunkaulanpuudutteen, oli töykee ja äkäinen-> minun olisi pitänyt olla hiljaa ja paikallaa vaik kivut olivat tosi kovat!.

Sädesairaalanpuolellehan silloin meit synnyttäneit laitettii, mutta kätilöt ja lääkärit jotka siel sit kävi oli tosi ihania.
Mielelläni nyt uudellee menen. Toivon, että kohdalleni osuu ihanat ihmiset työvuoroon!

Milloin sulla on la?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 06:32 Tanja kirjoitti:
Etelä-karjalan keskussairaala. La 24.6, mut nyt jo pari kertaa käyny suppareitten takia käyrässä (rv33+5 nyt menosssa).
Malttamaton pikku tyttö tuolla masussa.
Koha nyt malttas viellä viikon ainakin pysytellä sisällä. Viikon päästä jos käy syntymään ni antaa tulla sitte kuulemma!! IIK :/

Täällä kans! :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 11:12 Mangusti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 22:01 satu82 kirjoitti:
K-SKS
ja kesäkuussa pitäs sinne mennä. aikasempi käynti '04
Minkälainen paikka on? oliko mukavia kätilöitä? Minunki pitäs sinne mennä kesäkuussa...
Mä käväsin toukokuussa 06 ja tykkäsin kyllä. Kätilöt ja osastolla ne hoitajat/lääkärit mitä lie oli tosi mukavia! Ei hätiä mitiä
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 21:13 saru kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 21:10 kukeseen kirjoitti:
Porvoon sairaala :wave: Ja jos meinaa ennen aikoja tulla niin Naistenklinikka
Porvoon aluesairaalassa tuli myös vierailtua viime lokakuussa siellä synnärillä =)
Itselläni on loistavat muistot Porvoon sairaalan synnäriltä marraskuusta 2005 =)
 

Yhteistyössä