G:Tämän päivän "suunnitelma"

Pitäis hyökätä vaatehuoneen kimppuu ja laittaa siel kaikki järjestykseen, kun ei sinne mahdu ovesta pitemmälle :LOL: Ikuisuusprojekti... Hyvä hätävara tekemisenpuutteelle tällasena sadepäivänä... ( Eriasia sitten, pääsekö tästä koneelta jonnekin) :whistle:
 
Töistä kotiin ja nukkumaan! Jos herään 13-14 aikaan käytän pikaisesti koiruuden pihalla (jos en niin isäntä käytää kun kotiutuu töistä), sitten takas nukkumaan. Herätys viimeistään klo20, kun ei tuu salkkareita. :D Jos herään aikasemmin niin kattelen telkkaa ja varmaan pakkailen astioita muuttolaatikoihin... Että sellaset suunnitelmat täällä. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:
Pitäis hyökätä vaatehuoneen kimppuu ja laittaa siel kaikki järjestykseen, kun ei sinne mahdu ovesta pitemmälle :LOL: Ikuisuusprojekti... Hyvä hätävara tekemisenpuutteelle tällasena sadepäivänä... ( Eriasia sitten, pääsekö tästä koneelta jonnekin) :whistle:
Älä sano vaatehuoneesta mitään mulle :$ Mä siivoon sen sitten joskus kun ehdin ja jaksan :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Ristiäislahjaa pitäis lähtee metsästämään.Siivous olis tietenkin ihan suotavaa, mut ilmeisesti jää taas ajatteluasteelle
Me saatiin tytön ristiäislahjaksi lahjakortti lastentarvikeliikkeeseen,saatiin sitten itse käydä ostamassa mitä haluttiin ja tarvittiin.
Vinkiksi vaan sanoin jos et mitään keksi ;)
 
Seitsemältä pääsen töistä, kotiin ja koira ulos. Sitten aamupalalle ja ja nukkumaan, miehellä koti-isäpäiviä loppuviikko eli saa ottaa päävastuun lapsista.

Heräilen varmaan puolen päivän jälkeen ja mietitään sitten miten jatketaan. Toisen pitäisi lähteä kolmeksi pojun kanssa apuvälinekeskukselle(?) kokeilemaan kolmipyöräisiä. Yritän nakittaa miehelle sen homman, eli jäätäisiin tytön kanssa kotiin ja livahdettaisiin salaa kaverin kanssa shoppailemaan. :D Tarkoituksena järjestää miehelle pienet ylläri-synttärit perjantaina (varmaan tosi yllätys kun syntymäpäivä oli jo viimeviikolla :whistle: ).

Iltasesta varmaan vuokrataan joku leffa.
 
puol 8 pitäs olla pojat vietynä hoitoon ja ite töissä. kl13 kotona pihassa katselemassa kaukolämpöputken tarinaa...mittee en ymmärrä siitä asiasta mutta kun hallituksen väkeä pitää läsnä olla niin mennää kattelee ja kuunteleen.
SItten kaupunkiin ostaa mm. piilarinesteitä. ja nopeaa takas, pojat hoidosta kotiin.
Vielä mietin että josko menis tänää jumpalle...jos sää ei suosi juoksulenkkiä,pitäs vaan lapsenlikalle ilmoitella että josko tulis vähä aiemmin =)
 
IhanaValo
Pyykinpesua ois täälläkin tiedossa, nyt aluksi..eilen paistettiin esikon kans pikkuleipiä (tai no, kuka paistoi ja kuka söi napaansa taikinaa.. :whistle: ) niin ne pitäis laittaa pakkaseen kun on viel mitä laittaa..ja pari pakettia pitäis laitella postiinmenokuntoon.
 
vähän ennen kahdeksaa viemään mies töihin, sen jälkeen kappaan maitoa ostamaan ( valintatalo on jo auki) sit kotona pientä siivoiluaja pyykkien laittoa, sit pikkupojat kyytiin, mennään iskän työpaikalle josta mis hyppää rattiin, vie minut töihin ( itse ajaa viemäänpojan neuvolaan yhdeksitoista) minä ten viiteen asti töitä, sen jälkeen ruuan laittoa kotona ja oleilua , nukkumaan menen varmaan siinä noi klo 21-21.30.
 
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:
Pitäis hyökätä vaatehuoneen kimppuu ja laittaa siel kaikki järjestykseen, kun ei sinne mahdu ovesta pitemmälle :LOL: Ikuisuusprojekti... Hyvä hätävara tekemisenpuutteelle tällasena sadepäivänä... ( Eriasia sitten, pääsekö tästä koneelta jonnekin) :whistle:
Älä sano vaatehuoneesta mitään mulle :$ Mä siivoon sen sitten joskus kun ehdin ja jaksan :xmas:

Hahha
:D Must tuntuu et toi on aina ihan räjähdyksen jäljiltä vaik mitä tekis :whistle: Minussaha ei siis oo vikaa, aina kaikki laitan takas paikoilleen jne... :whistle: :D
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:
Pitäis hyökätä vaatehuoneen kimppuu ja laittaa siel kaikki järjestykseen, kun ei sinne mahdu ovesta pitemmälle :LOL: Ikuisuusprojekti... Hyvä hätävara tekemisenpuutteelle tällasena sadepäivänä... ( Eriasia sitten, pääsekö tästä koneelta jonnekin) :whistle:
Älä sano vaatehuoneesta mitään mulle :$ Mä siivoon sen sitten joskus kun ehdin ja jaksan :xmas:
Mie oon onneks saanu nyt jo pyöräytettyä vaatteeni järjestykseen ja suurimman osan muutakin vaatehuonetta :D Laitoin myyntiin ja osan roskiinkin..kaikkea sitä tuleekin säästettyä..

Tähän kämppään kun muutettiin, niin oli ihanaa kun oli iso vaatehuone (aiemmassa kämpässä ei ollu) mut nyt kun kattoo, niin liekkö tuo kutistunu tai jotain.. :snotty:
 
meidän tarvis lähtee pojan kans viemään pissanäytettä ja samalla ostaa miehen siskon lapsille synttäri-lahjat ja jotain ruokaakin.Sit kotiin, ruuanlaittoo, siivousta ja päikkärit.illasta ei ookaan mitää tietoa kun alkuperäset kyläilysuunnitelmat peruuntu.Varmaan kökitään vaan kotona ja tuijotellaan toisiamme :)
 
A shadieeyah
vapaata :D :D jes jes jees.-.. ei tarvii mennä siihen kauppaan notkumaan muuta ku työtodistus hakee..

toisaalta jees toisaalta haikee :ashamed: eilen kävin palauttaa avaimet niin purkit kun oli epäjärjestyksessä ni pakkohan niitä oli sipasta ojoon.
 

Yhteistyössä