G: teidän hellepäivän ruuat?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Mitäs teillä on syöty näin hellepäivänä, kun ei ruoka kovin hyvin maistu tai kelle maistuu, kelle ei :D

Aamulla syötiin leipää ja aamupäivällä risottoa ruuaksi, mutta muuten on tullut syötyä lähinnä tomaattia, kurkkua, salaattia, mansikoita ja viinirypäleitä...
 
Mannapuuroa aamupalaksi.

Lapset söivät lounaaksi purkkiruuat. Ja me aikuiset pari leipää.

Päivälliseksi haettiin kaupasta ulkonasyötäviksi eineslihapullia (näissä ei ollut yhtään ällöä kohtaa??? ihme on tapahtunut, tai sitten ei vaan osunut mulle..), leipäjuustoa, kolmioleipää meille vanhemmille, ja muutama maissinaksukin lapsille meni..

Kotona sitten banaania ja maitoa.

Tänään oli erityispäivä kun isi oli koko päivän kotona, ja rannallahan se lähinnä vietettiin :) Olen niiiiin onnellinen kun kertaakaan ei tarvinnut lämmittää hellaa tai uunia!
 
JONSERED Karhunkantaja
Riisiä, paistettua porsasta inkiväärillä ja chilillä, maustettua lihasalaattia (jam-muu) ja iltapalaksi riisikeittoa.

Eli voimakkaasti maustettua thai-ruokaa, siitä tulee freesi olo. :)
 
Itse olen syönyt tänään vain tuoretta ananasta, juonut lasin mehua ja nyt juon teetä.
Poika söi aamulla jogurttia, pitkien päikkäreiden jälkeen myöhäiseksi lounaaksi pastaa ja kastiketta, pitkin päivää sitten ananasta, banaania, päärynää.. Iltapalaksi söi kaurapuuroa hedelmäsoseen kera :)
 

Yhteistyössä