G: Tykkäätkö Nanson vaatteista? Miksi?

"vieras"
En tykkää kuoseista enkä malleista vaikka värien ja trikoon ystävä olenkin. Ainoat kivat mallit heillä on semmoisia, ettei niistäkään oikein tiedä missä pitäis: hinta mun budjetilla juhlavaatteen luokkaa, joten ei niitä minnekään rannalle laiteta tai kotimekoiksi viitsi ostaa, mutta kangas kun on trikoota niin ei niitä oikeasti mihinkään juhliinkaan ole soveliasta laittaa.
 
"hope"
ai, mä oon sit varmaan vanha ja lihava, mutta tykkään hirveesti! :)
Ovat mun työssä älyttömän käyttökelpoisia, ja olen tosi paljon töissä ihmisten juhlahetkissä mukana. Eivätkä mene miksikään, pitää ja pesee vaan. Ihania!
 
Aiemmin tykkäsin kuoseista enemmän, sillon kun se Lempivaate-mallista tuli. Nyt on menneet taas huonommiksi, mutta laatuun olen tyytyväinen. Useampi vaate on ollut käytössä 7-8 vuotta ja edelleen käyttökelpoisia.
 
"Mie"
Lempivaate-sarjasta olen edelleen valmis maksamaan huutiksessa kunnon summan, jos väri, koko ja kunto on kohdallaan. Erityisesti Lilja(?)-mallistoon olen ollut tyytyväinen; se velour on ikuista!

Mutta markettien valikoima taitaa nykyään olla lähinnä yöpaitoja ja yöpaidan näköisiä päiväpaitoja.
 
En tykkää. Usein niissä on minusta typerät kuosit ja toisekseen, kun olen niitä pakosta parina viime vuonna ostanut (kotivaatteiksi, niitä myydään tossa meidän läheisessä kaupassa enkä ole kauemmaksi jaksanut lähteä, kun oon lökärit tarvinnut :D), laatu on huono. Mustasta lähtee väriä ihan hirveästi ja muutenkin saumat ei kestä.
 

Yhteistyössä