G: Voisitteko seurustella/mennä naimisiin miehen kanssa, joka ei tiedä minä vuonna Suomi itsenäistyi?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mulle paljastui vasta tänään, että mieheni ei todellakaan tiedä, monensiako synttäreitä Suomi juhlii. Eli ei tiedä, minä vuonna Suomi itsenäistyi, jotenkin ei ole aiemmin tullut puheeksi. Erotako täs nyt pitäs... Muuten on ihan fiksu ja normaali, vaikka onkin "vaan" amiksen käynyt.
 
vieras
En varmaankaan, koska kertoo aika paljon yleissivistyksestä..

Hei, paitsi jos on ulkomaalainen, voisin seurustella! Mutta pitäisi vähän tutustua tulevan vaimon kulttuuriin, että naimisiin menisin..

Onneksi on ihana mies.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En varmaankaan, koska kertoo aika paljon yleissivistyksestä..

Hei, paitsi jos on ulkomaalainen, voisin seurustella! Mutta pitäisi vähän tutustua tulevan vaimon kulttuuriin, että naimisiin menisin..

Onneksi on ihana mies.
Miten se ihanuus on verrannollinen siihen, tietääkö vuosiluvun. :LOL: Ei jessus, illan piristys! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:
En voisi. MINUN MIELESTÄ jos ei tuota tiedä niin täytyy olla todella puutteellinen yleissivistys..
Näin mullakin tuli mieleen. Muutenkin rakastan sitä että toi mies on kävelevä historiankirja. Keskustella voi laaja-alaisemmin kuin sellaisen kanssa joka ei tajua tai tiedä tai välitä tietää asioiden taustoja.

Älykkyys ja sivistyneisyys olivat yksiä syitä aikanaan kun ihastuin alunperin häneen.
 

Yhteistyössä